Test: Kas sulle sobib suveajale üleminek?

 (48)

Vasta küsimustele variantidega: jah, ei, kahtlen.

* Ma pean voodis lebades telerit vaatama, et uinuda.
Jah, ei, kahtlen

* Uinun kergemini pärast pisikest pitsi.
Jah, ei, kahtlen

* Pärast ajavööndi ületamist reisimise ajal vajan aega elurütmi taastamiseks.
Jah, ei, kahtlen

* Ma pole kõige sportlikum meie peres.
Jah, ei

* Püüan end nädalalõppudel põhjalikult välja magada.
Jah, ei, kahtlen

* Magaksin sisse, kui äratuskell ei heliseks.
Jah, ei, kahtlen

* Hommikul on mul väga raske tõusta ja läheb kaua aega, et terve organism ärkaks.
Jah, ei

* Kui ootamatu müra mind öösel ärab, ei suuda ma kaua uuesti uinuda.
Jah, ei, kahtlen

Tulemused:

  • kui ülekaalus on ei-vastused, siis sa ilmselt ei märkagi suveajale üleminekut. Sinu sisemine bioloogiline kell töötab häireteta.

  • kui said enamuses kahtlen-vastuseid, võtab sul suveajaga harjumine ilmselt ainult paar päeva ja terviseprobleeme pole karta.

  • jah-vastuste ülekaal näitab, et sinus võib kellakeeramine tekitada väsimust, ebakorrapärast und ja isegi krooniliste haiguste ägenemist. Joo rahustavaid ravimteesid (meliss, naistepuna) ja valmistu selleks kellaosutite keeramiseks juba varakult.
    Seotud lood:

    Kuidas üle elada?

    * kuna organism toodab serotoniini, mis aitab uinuda, siis söö õhtuti neid toiduaineid, milles on serotoniiniga sarnaseid aineid (banaan, riis, kaerahelbed, tomat, taimetoidud).

    * kuna elektromagnetiline kiirgus mõjub negatiivselt aju sellele osale, mis reguleerib ööpäevaseid biorütme, siis kasuta vähe mikrolaineahju, istu vähem arvuti ja teleri ees.

    * liigu palju, tee enne uinumist väike jalutuskäik värskes õhus.