1. Kas sa tead, millisena teised sind näevad – targa, innustava, hoolitseva, energilise optimistliku või truuna?
2. Kas see ühtib sinu isikliku ettekujutusega iseendast?
3. Kas sa püstitad endale lühi- ja pikaajalisi eesmärke, et olukordi kontrolli all hoida?
4. Kas sa tunned oma tugevaid külgi? Kas on midagi, mida sul ikka ja jälle palutakse teha, sest see õnnestub sul paremini kui teistel?
5. Kas sa oskad öelda, mille poolest sa erined inimestest, kes suudavad teha seda, mida sinagi?
6. Kas sinu individuaalsus peegeldub kõiges, mida sa teed, ning kas see köidab teisi inimesi?
7. Kas sa tunned oma „sihtgruppi“ – inimesi, kelle vajadusi võid vaid sina rahuldada?
8. Kas sinu individuaalne stiil vastab sinu isiklikule brändile ja „sihtgrupi“ ootustele ?
9. Kas sa omad erilisi oskusi, mis teevad sinust teatavates ringkondades kuulsa?
10. Kas sinu isiklikul brändil on olemas vastavad välised atribuudid (visiitkaardid, erilised värvid, teated automaatvastajas jms)?
11. Kas sul on olemas professionaalsete kontaktide isiklik andmebaas?
12. Kas sul on ametlik blogi, mis peegeldab sinu brändi?
13. Kas sul on oma elukreedo, mis sinu brändis kajastub: mida sa teed ja kuidas sa seda teed?
14. Kas sa tead, milline saab olema sinu järgmine samm, mis kinnitaks sinu isiklikku brändi, et suudaksid vallutada oma „sihtgruppi“?

Kui vastasid „jah“ rohkem kui 11 punktile, siis palju õnne! Sinu isiklik bränd on loodud antud žanri kõikide seaduste järgi. Sul on olemas kõik šansid püstitatud eesmärke saavutada.

Kui sul oli 4-10 positiivset vastust, siis vajad veidi kaasaaitamist. Sul on brändi loomise alused tuttavad, ent tasub siiski oma teadmisi värskendada või kasutada professionaali abi, kes seab sinu eesmärgid ja ambitsioonid õigetele radadele.

Kui said kokku vaid 0-3 jaatavat vastust, on see märk, et sul on aeg alustada oma isikliku brändi loomisega. Võimalik, et sa pole lihtsalt mitte kunagi mõelnud, mida peaks ette võtma oma individuaalsusega, et muuta see edukaks (sealhulgas ka äriliseks) projektiks.

Mõned nõuanded Jamie Oliverilt:

1. Jää alati iseendaks.
2. Toetu sellele, mis sul kõige paremini välja tuleb.
3. Laienda oma brändi tsooni haaret.
4. Ära unusta äri sotsiaalseid aspekte,
5. Tegutse isegi ebasobivates tingimustes.
6. Kaitse oma brändi.
7. Ära karda konflikte.