ILUNIPID | Kui suvel jumestuskreemi kanda ei taha, aga põed iluvigade pärast, loe seda!

 (1)
ILUNIPID | Kui suvel jumestuskreemi kanda ei taha, aga põed iluvigade pärast, loe seda!
Foto: Shutterstock

Kui ka sina pole üks neist naistest, kelle näonahk on nii klaar, et võiks iga päev kodust ilma peeglisse vaatamata lahkuda, siis tea, et sa pole üksi. Jumestuskreemita koduuksest väljumine tekitab nii mõneski naises ebamugavust, aga suvel ei tahaks kohe üldse oma nahka meigitoodetega katta, mistõttu jagame sinuga mõnda head nippi.

1. Alusta kergete toodetega

Kui meigita olek hirmutab sind, katseta erinevaid BB-kreeme, toonivaid näokreeme või kergeid peitekreeme, kuni leiad endale uue meigirežiimi, mille abil end mugavalt tunned. Juba mõne nädalaga näeb su nahk parem välja ja saad aina kergemate toodete peale liikuda, kuni tunned end ka ilma meigita mugavalt.

Foto: ItS SKIN Babyface siluv BB kreem SPF 36+++, 9.9€

2. Ära ignoreeri ka muid kohti

Seotud lood:

Hoolitse oma kulmude eest ja too need esile, sest ilusad kulmud aitavad varjata muid iluvigu, tõmmates teiste inimese pilgu endale. Kui tunned, et su näonahk on ilma jumestuskreemita tuhm, kanna põskedele roosakat põsepuna või huultele pisut värvi.

Foto: M.A.C Cosmetics põsepuna Mineralize Blush, 27€

3. Pööra rohkem tähelepanu nahahooldusele

Su nahk vajab ekstra hoolitsust, kui soovid selle suve meigivabalt mööda saata. Me ei mõtle, et peaksid võtma omaks kümnesammulise Korea nahahooldusrutiini (meil kõigil on üsna kiire, või mis?), aga kui sa kasutad jätkuvalt sama näopuhastusvahtu ja suvalist näokreemi, mida kasutasid hilises teismeeas, siis nüüd on aeg vahetuseks. Uuri välja, mida Sinu nahk täpsemalt vajab.

Foto: Lush Celestial näokreem kuivale nahale, 23.5€

4. Vaata üle oma igapäevane menüü

Vahet pole, milline on su nahahooldusrutiin, kui sa toitud valesti. Unusta vistrikke tekitavad piimatooted ja nahka kuivatavad soolased toidud. Eelista toite, mis sisaldavad nahka tugevdavaid ja niisutavaid oomega-3 rasvhappeid (chia seemned, pähklid, lõhe), kollageeni tootmist soodustavat C-vitamiini (brokkoli, apelsinid, maasikad) ning antioksüdantiderikaid A- ja E-vitamiine (mandlid, kõrvits, porgandid).

Allikas: The Everygirl