35 nõuannet, mille abil tüütust kõhurasvast vabaneda

 (9)
35 nõuannet, mille abil tüütust kõhurasvast vabaneda
Panthermedia, Scanpix

Kas talveks kogutud soojakiht hakkab juba üle püksiääre punnitama? Allwomenstalk annab sulle sulle tervelt 35 nõuannet, kuidas kõhurasvast kiiresti vabaneda. Jaksu ja kindlat meelt!

1. Ole realistlik

Kõhurasvast vabanemine ei ole lihte, ega juhtu üleöö. Seega ole valmis pisut vaeva nägema, et töö ka vilja kannaks.

2. Joo rohkelt vett

Oled sa dieedil või tahad lihtsalt tervem olla — kanna endaga veepudelit
kõikjal kaasas ja võta aegajalt lonksu. Tunned end värskemana ja on
väiksem tõenäosus, et mõne snäki järele haarad.

3. Taldrik värviliseks

Kas teadsid, et mida värvilisem su toit on, seda tervislikum see on? Ja me ei räägi toiduvärvidest!

4. Loobu kiirtoidust!

5. Loobu magusatest karastusjookidest!

6. Jälgi, et sa liiguksid piisavalt

Vähemalt pool tundi iga päev!

7. Tee jõutrenni

8. Tee ka “pehmet trenni” nagu rahulik jalgrattasõit

9. Ole püsiv

Kui oled juba tervislikke eluviise harrastades soovitud vormi saavutanud, siis jätka samas vaimus — vastasel juhul ei jää see püsima.

10. Ära näljuta end!

See ei aita sul kõhurasvast kiiremini vabaneda.

11. Ära keela endale häid asju.

Seotud lood:

Vahel on jäätis või muffin lubatud.

12. Ära anna alla, kui sa kohe tulemusi ei näe.

Ole püsiv ja need tulevad!

13. Ära keskendu vaid kõhule

Ära tee vaid kõhule trenni, vaid treeni ka teisi piirkondi. Üleüldine vormisolek annab oluliselt paremaid tulemusi.

14. Joo enne söömist klaasitäis vett

Kui oled janune, siis kipud rohkem sööma. Joo enne söömist klaasitäis külma vett, oota paar minutit ja tõsta endale alles siis soovitud portsjon.

15. Söö 5 väikest einet päevas

Kolme suure toidukorra asemel söö 5 väiksemat: kerge hommikusöök, hommikune snäkk, kerge lõuna, pärastlõunane snäkk ja toitev õhtusöök. Portsjonite jaotamine päeva peale aitab näljatunnet ja snäkkide järele haaramist ennetada.

16. Söö rahulikult

Kas teadsid, et kõhul võtab mõned minutid aega, enne kui ta saab aru, et on täis. Ülesöömise vältimiseks tuleks süüa rahulikult ja pigem aeglaselt kui rutates.

17. Kanna õiget rõivanumbrit

Kui sale sa ka poleks, kui teksad on sulle väikesed, siis hakkab su kõht
nagu muffin üle värvli punnitama — see tekitab illusiooni kõhurasvast.

18. Võta endale eeskuju

Võta mingi pilt endale eeskujuks — nii on sul motivatsioon pidevalt olemas ja tulemusi parem võrrelda.

19. Väldi reklaame

Mida erinevad pillid, kreemid ja imetoidud ka ei lubaks — selle töö saad ära teha vaid sina ise.

20. Ära kaalu end

See vaid masendab sind ja kisub su entusiasmi alla, eriti kui tulemus võtab kauem aega.

21. Tunne koguseid

Kas sa tead, kui suur üks serveering peab olema? vala kaussi nii palju
helbeid kui sa ise sööksid ja loe siis paki pealt, milline peaks üks
serveering olema — võrdle neid omavahel ja avastad, et oled harjunud
endale tõstma peaaegu poole rohkem kui tarvis.

22. Rüht sirgeks!

Kiireim moodus näida sentimeetreid kõhnemana? Selg sirgu! Vale kehahoiak võib sulle lausa kilosid lisada.

23. Ujuma!

Kõhurasv ei kao ilma regulaarse trennita kuhugi! Üks mõnusamaid treeningviise on kindlasti ujumine.

24. Loe silte

Loe kõigi toodete silte, ka nende omi, mis lubavad olla eriti tervislikud ja kalorivaesed. Need võivad olla täis vastikuid kemikaale, mida sa enda kõhtu ei taha.

25. Tugevda südamikku

Su kõhumusklid moodustavad südamiku, mis on treenimisel ja hea tervise saavutamisel äärmiselt oluline. Tee spetsiaalseid kõhulihastele mõeldud harjutusi. Boonus? Sa ei pea kunagi seljavalu käes vaevlema.

26. Asenda magus

Asenda maiustused näiteks marjadega või puuviljadega.

27. Tee harjutusi õigesti

Jälgi, et sa treeniksid kõhulihaseid õigesti. Istulitõsteid tuleb teha sirge seljaga ja ilma vahepealse “jõnksuta”. Küsi nõu ka jõusaalitreeneritelt.

28. Tööta koos sõbraga

Loe veel

Kõik on lihtsam, kui seda koos teise inimesega proovida. Leia sõber, kas soovib samu tulemusi ning tehke koos trenni.

29. Ära jäta hommikusööki vahele

Kui sa pärast pikka und midagi ei söö, siis lülitab su keha end n-ö
nälgimisfaasi. See tähendab, et su keha põletab siis palju vähem
kaloreid, kui ta muidu peaks.

30. Söö õigeid asju

Miks mitte valida oma menüüsse rohkem rasvu põletavaid toite? Selleks on
pruun riis, täisterad, juurviljad, puuviljad, mereannid, munavalge,
linnuliha… Aga mida vältida? Pitsat, burgereid, praetud ja fritüüritud
toite, saiakesi, rasvast liha ja suhrkurohkeid tooteid.

31. Maga rohkem

Kui sa magad vähem kui 7-8 tundi päevas, siis on sul raskem liikuda, trenni teha ja tervislikult süüa.

32. Vähenda alkoholikoguseid

Vähenda alkoholi tarbimist või loobu sellest sootuks. Iseäranis halvad on igasugused magusad siidrid ja värvilised “suvejoogid”.

33. Mine pikemat teed

Vali lifti asemel trepp ja kodu lähedal poes saad sa vabalt ka jalgsi ära käia.

34. Vähenda soolakogust

Liigne sool paneb keha vedelikke lukustama, mis soodustab punnis kõhu teket.

35. Ära stressa

See võib olla üllatav, kuid stress soodustab kaalus juurde võtmist.