Ainult Naistekas: nõid Nastja kuus salanippi ideaalse kehakaalu saavutamiseks

 (47)
Lisaks õpetab selgeltnägija pärlirituaali, mis võtab näljatunde
Nõid Nastja ennustuskaartide esitlus
Nõid Nastja ennustuskaartide esitlusFoto: Karli Saul

Delfi avaldab eksklusiivselt katkendi “Nastja terviseraamatust”, milles jagab tuntud selgeltnägija üle 200 praktilise retsepti enam kui 30 haiguse kohta. Suure osa neist on ta päranduseks saanud oma vanaemalt Granislavalt.

1. Šokolaadi asemel viigimarjad

Naine ei saa ilma magusata, see teeb ta suisa kurvaks. Aga üle pingutades väheneb tema naiselik energia. Seetõttu peab iga samm olema hästi läbi mõeldud, sest enesedistsipliin on ilu parim sõber.
Kui mu abikaasa võtab õhtul šokolaaditahvli ja hakkab maiustama, ei luba mina endale ühtegi ruudukest. Mul on hoopis oma maiustused, mis on hulga maitsvamad ja kasulikumad. Näiteks on mul alati kapis kuivatatud viigimarjad. Need rahuldavad täielikult mu magusaisu, aga on sealjuures ka kasulikud. Viigimarjad sisaldavad looduslikku kaaliumi, vaske ja rauda, mis on naistele ilu aspektist äärmiselt vajalikud. Proovige! Need on väga maitsvad, kuid neid süües kaal ei tõuse.

2. Seedimist stimuleerivad vürtsid

Minu teine kaalunipp on veelgi lihtsam. Lisan igale toidule vürtse, sest need stimuleerivad seedimist. Sobivad kõik vürtsid, alustades piprast ja lõpetades kaneeli ja ingveriga. Kasutage neid vastavalt oma maitsele.

3. Hommikune sidrunivesi

Seotud lood:

Kolmas salanipp on alustada hommikut klaasitäie puhastatud veega, kuhu on lisatud sidrunit. Selle klaasitäie joon enne hommikusööki ära ning tunnen, kuidas see paneb organismi tööle.
Inimesed kipuvad unustama kõige tähtsamaid toitumisega seotud põhitõdesid. Näiteks ei tohiks kellelegi üllatusena tulla, et kõige tähtsam söögikord päevas on hommikusöök. Võib-olla olete lugenud selle kohta artikleid.

Paljud teevad aga selle vea, et söövad hommikul enne kodust tormamist üksnes puuvilju. See on halb mõte. Nii tõuseb veresuhkur ja ükskõik, mida te ka ei sööks, organism seda enam ei omasta. Ja lõunaks ongi inimene väga väsinud.

Igasugused värskelt pressitud mahlad on praegu väga populaarsed ja paljude meelest ka hirmus kasulikud. Jah, need sisaldavad vitamiine. Aga kui sööte ära terve apelsini, jaotuvad vajalikud toitained ja vitamiinid teie kehas õigesse kohta. Samas, juues ainult ilma viljalihata mahla, imbub see liiga kiiresti verre ning tõstab vere suhkrusisaldust. Nii et kui pressitegi värsket mahla, jätke kindlasti ka viljaliha sisse.

Kõige parem on hommikul tühja kõhuga juua hoopis klaasitäis kummeliteed või nii nagu mina, leiget vett sidruniga. Pärast seda on parim hommikusöök herkulopuder. Selles sisalduvad kõik vajalikud mikroelemendid, mis annavad energiat, et terve päev vastu pidada. Nii et kõigepealt puder ja alles siis puuviljad.

4. Leivaviil kadakaõliga

Päeva edenedeski tuleb teha tervislikke valikuid. Ent selle taustal kiputakse unustama, et tervislik toit ei tähenda ainult salateid. Mina ei osta poest kunagi rasvata piima, jogurtit ega kohupiima, tarbin õli ja võid. Neutraalsed rasvad ja õlid on organismile väga vajalikud. Ma ei räägi nendest, mida leidub vorsti sees või milles praetakse friikartuleid. Räägin looduslikest rasvadest, mida keha normaalseks toimimiseks vajab. Minu lemmik on näiteks kadakaõli. Tilgutan kolm tilka seda hästi lõhnavat eetrlikku õli leivale ja söön ära. See imeline õli soodustab toksiinide väljumist kehast ja aitab kehakaalu kontrolli all hoida.

5. Klaas veega pseudonälja vastu

On veel üks tähtis reegel, mille vastu inimesed tihti eksivad. Meie organism on nii tark, et teab täpselt, mida ja kui palju tal vaja on, aga inimesed ei oska oma keha kuulata. Sööma peab siis, kui kõht on tühi. Süüa võib isegi öösel, kui keha seda vajab. Aga vahet tuleb teha pseudonäljal ja keha vajadustel.

Inimestele, kes ei oska neid kahte näljatunnet eristada ja kipuvad üle sööma, on mul üks lihtne nipp. Kohe, kui tekib näljatunne, jooge poolteist klaasi vett ja oodake viisteist minutit. Kui näljatunne on siis alles, tähendab see, et keha vajab toitu ja te võite süüa. Aga siis sööte te juba tunduvalt vähem.
Vähene veejoomine on teine suur viga. Normaalne kogus vett, mida keha päevas vajab, on umbes 250 milliliitrit kümne kilogrammi kohta. Näiteks inimene, kes kaalub 60 kilogrammi, peaks päeva jooksul jooma kuus kuni kaheksa klaasitäit vett. Seda ei ole üldse palju, kuid kui janu ei ole, siis unustame juua. Aga just vedelikupuuduse tagajärjel võib organism segi ajada nälja ja janu. Inimese aju ajab signaalid segamini.

6. Šungiidikivid viivad veest halva energia

Tähtis on seegi, et joogivesi oleks puhas. Sellegi tagamiseks on kaks väga lihtsat moodust. Minul seisab kodus veepuhastuskann, aga et vesi seal sees oleks veelgi puhtam, on mul kannu põhja lisatud šungiidikivid. Need on tumehalli värvi ja neil on väga hea omadus tõmmata kõik kahjulikud ained ja halb energia veest enda sisse. Öeldakse, et šungiit on kõige tugevama ravitoimega kivi maailmas. Kohe on tunda, et vesi on pisut maitsetum kui lihtsalt kannus filtreerunud vesi.

Olen kuulnud, et kui selle veega nägu pesta, kaovad kortsud, ning kui pesed sellega juukseid, kaob kõõm. See kivi tõrjub halba energiat ja puhastab ka kõik halva energia jäljed.

Eriti hea on, kui lausute enne joomist veele häid sõnu, näiteks “õnn”, “armastus”, “rõõm”. Kord nägin teadussaadet, kus tehti veega katseid. Kui veele lausuti selliseid sõnu, nagu “Hitler”, “sõda” või “surm”, võtsid veemolekulid ebakorrapärase kuju. Kui aga lausuti positiivseid sõnu, nagu “armastus” või “rõõm”, moodustasid need korrapärase ja ilusa kuju. Kui saame ise valida, mida endale sisse joome, siis miks mitte vett ilusamaks lausuda?

Pärlirituaal, mis võtab nälja

Rituaali läbiviimiseks on teil tarvis vähemalt ühe naturaalset pärlit, kas või jõepärli.

Kahaneva kuu kolmandal päeval seiske peegli ette nii, et näete end täispikkuses. Ideaalne oleks, kui ka kuuvalgus teie peale paistaks.

Pange pärlikee või pärliripats endale kaela. Hea, kui see ulatub maoni. Seiske peegli ees ning tunnetage kuu väge. Seiske vaikuses, sulgege silmad ning visualiseerige oma eesmärki. Millisena te enda silmis oma ideealkaalus välja näeksite? Hingake rahulikult ning tundke, kuidas teie meel täitub tahtejõuga oma eesmärgini jõuda.

Pistke kee kotti. Kui tunnete nälga, pange kee uuesti kaela. Pärlid blokeerivad näljatunde ja te suudate toidu osas teha mõistlikumaid otsuseid.

Teine kivi, mis aitab söömisihasid taltsutada, on apatiit. Valmistage sellest käevõru. Kive peab ehtel olemas kas 15, 17, 19, 21, 23, 25 või 27. Oma ihade kontrolli all hoidmiseks kandke seda paremal käel.

"Nastja terviseraamat" Fookus Meedia