Asjad, mida iga naine enne kaalu langetamist kindlasti teadma peab

 (1)
toit
Foto: Scanpix

Uue aasta kaalulangetus täies hoos? Siis on see nimekiri just sulle. Siin on neli olulist asja, mida iga naine enne suurt dieeditamist ja trennitamist teadma peab. Kas sa oled nende punktidega juba tuttav?

1. Maapähklivõid ei või purgist lusikaga süüa

Kuigi viimase aja suur hitt maapähklivõi on tervislik, siis ei ole see siiski täielikult kalori- ja patuvaba. Seda peaks tegelikult kõikide tervislike toitudega silmas pidama — isegi kui seda on välja reklaamitud kui supertoitu, mis kaalu alandada aitab, siis ei tähenda see seda, et seda kilodeviisi näost sisse ajada tuleks. Ole mõõdukas!

2. Taimetoitlus ei too automaatselt kaalukadu

See, kui su sõbranna on vegan ja ta näeb selle juures superhea välja, ei tähenda see, et sina taimetoitlasena kohe 5 kilo alla võtaksid. Paljud taimetoidufännid ei oska kahjuks enda kehale sobivaid valikuid teha. Nii leitaksegi enda jaoks tooted, mis on küll maitsvad, kuid toovad ainult lisakilosid.

3. Kõndimine ei ole piisav

Kindlasti on kõndimine parem treening kui niisama diivanil lösutamine, kuid korra päevas püsti tõusmine ja poodi jalutamine sinult neid lisavolte minema ei võlu. Kui tahad päriselt oma keha rohkem toonusesse viia ja rasva kulutada, siis pead kombineerima nii jõutreeningu kui ka mõnusa sörgi või mõne muu natukene intensiivsema aeroobse treeningu.

Seotud lood:

4. Trenni tegemine ei tähenda seda, et sa kõike süüa võid

Kui sa teed korralikult trenni ja lähed pärast seda koju pelmeene ja kringlit mugima, siis ei ole sellest kõigest mitte mingit kasu. Selleks et end tervist parandada peaksid siiski tervislik toitumine ja mõõdukas liikumine käsikäes käima. Kui vajad väikest “auhinda”, siis ära premeeri end kastitäie sõõrikutega. Loe parem raamatut.

Allikas: Women’s Health Magazine