Figuurisõbrad annavad nõu, kui palju tuleb treenida, et vastlapäevakalorid ära kulutada

 (8)
naistejooks
naistejooksFoto: Andres Putting

Vastlakuklid ja hernesupp — esivanemate traditsioonilised toidud maitsevad ju nii hästi. Üldiselt kuulub Vastlapäeva juurde ka kelgutamine, mis toob päeva ka liikumisrõõmu. Sel aastal jääb viimane lume puudumise tõttu küll nautimata, aga vastlakuklist ei tahaks ju siiski ära öelda.

Aga kuidas liialdatud kaloritest vabaneda?
Liikumine on viis, kuidas kulutada ära liigseid kaloreid ja miks mitte ka kevadehõngulisel vastlapäeval sellele mõelda, valides sobiv liikumisviis.

Söödud vastlakuklist saadud liigse energia kulutamiseks on 70 kg naisel vaja kas:
jalutada 100 minutit või
kiire tempoga kõndi 65 minutit või
keskmise tempoga kepikõndi 60 minutit või
aeglast sörkjooksu 35 minutit.

Õnneks on kiudainerikas põhitoit siiski hernesupp, mis on toitev ja tervislik ning kuulub samuti traditsioonide hulka. Samas ei tasu ka sellega liialdada.
Figuurisõbralikku Vastlapäeva!