FOTOD | Kourtney Kardashian avaldas, kuidas ta peale kolme lapse sünnitamist end elu parimasse vormi treenis

 (6)
Mida teha, kui peale teist või kolmandat sünnitust läheb raskemaks?
FOTOD | Kourtney Kardashian avaldas, kuidas ta peale kolme lapse sünnitamist end elu parimasse vormi treenis
Foto: Scanpix/SPA/MPI/Capital Pictures

Kourtney Kardashian tunnistab oma portaalis Poosh, et võttis kolme rasedusega juurde 18 kilogrammi, aga tema keha ja kogemused, mida ta laste sünnitamisega koges, olid kõik erinevad.

“See, kuidas ma oma keha peale igat rasedust treenisin, muutus aastatega. Mulle ei meeldinud intensiivsed treeningud, kui ma jäin Masonit (Kourtney vanim poeg — toim.) ootama ja mul ei olnud tol ajal personaaltreenerit. Mulle meeldis hoopis joosta, tavaliselt kiire 2-3 miiline (ca 3-5 kilomeetrit — toim.) jooks kodukandis muusika saatel koos koduste harjutuste ja käruga mäkke jalutamisega,” meenutab Kardashianide vanim õde. “Ma andsin 16 kuud rinda, mis aitas mul peale Masoni sünnitamist vormi saada.”

Kourtney soovitabki noortel emadel võimalikult kaua last rinnaga toita. “Vähemalt terve esimese aasta. See sunnib sind beebi nimel super tervislikult toituma, palju vähem alkoholi ja kofeiini tarbima ja palju vett jooma,” teab ta. “See mõjub imeliselt ka beebi immuunsusele ja tugevusele ning sa põletad umbes 700 kalorit iga kord.”

Kourtney avaldab muuhulgas, et kui tal ongi parasjagu raske kaalust alla võtta, eemaldab ta midagi oma menüüst või sööb kindla graafiku järgi. Lisaks hoiab ta suure magusasõbrana silma peal suhkru tarbimisel.

Ka järgmise lapse, Penelope sünni ajal ei võtnud Kourtney oma figuuriga toimuvat nii tõsiselt. “Aga mul oli raskem vormi tagasi saada. Peale umbes kaht aastat tundsin, et olen tõesti valmis oma kehasse investeerima ja hakkasin intensiivsemalt treenima,” tõdeb ta. “Ma tegin palju HIIT trenne, mis on kõrge intensiivsusega intervall treeningud. Palju lühikesi, aga super intensiivseid harjutusi, nagu astesse hüpped, kükid ja trepist üles jooksmine, mis kõik põletavad hullumeelselt kaloreid ja muudavad keha tugevamaks.”

Seotud lood:

Kourtney sõnul muutusid trennid aga tõeliselt sõltuvusttekitavaks siis, kui ta hakkas treenima personaaltreener Doni käe all, kes näitas talle, kui paljuks ta tegelikult võimeline on ja et igal ajahetkel saab trenni teha. “Vahel tähendas see hullumeelset kardiot, nagu 10 minutit järjest hüppenööriga hüppamist. Ma tean, et see võib kõlada raskena, aga kas sa oled seda tegelikult proovinud? Proovi hüpata kasvõi 5 minutit järjest. See on intensiivne. Ma olen nüüd jõudnud 20 minutini, mille ma saavutasin sel suvel Itaalias,” räägib ta.

Mõned kuud peale Doniga treenima hakkamist avastas Kourtney, et ta ootab oma kolmandat last, Reign’i. Ta lõpetas küll intensiivsete trennide tegemise, aga jätkas lihtsamatega. “Ma ei suutnud ära oodata, millal ma saan taas oma kõrge intnsiivsusega rutiini juurde peale rasedust naasta ja nii hea oli seda ühel hetkel teha,” selgitab ta. “Eriti, kuna ma elasin parasjagu üle lahkuminekut Scottist ja avastasin, et need trennid aitasid mul ärevusega toime tulla.”

Kourtney teab, et kõige olulisem on kuulata oma keha ja teha seda iseenda heaks, mitte ühiskonna standardite järgimiseks, sest viimased on ebarealistlikud. “See oli minu teekond. Reign oli tõenäoliselt umbes neljakuune, kui mul tekkis soov olla oma elu kõige paremas vormis.”