Isegi kui kaalunumber seda ei näita: 15 märki, et oled saledam kui varem


figuur
figuurFoto: Scanpix

Teed loomamoodi trenni ja sööd nagu väike linnupoeg, kuid ometi ei taha kaal langeda. Ajab ikka närvi küll! Pea aga meeles, et see number, mis kaalule ette lööb, pole ainuke näitaja, millest lähtuda. Kui sa oled vähemalt ühe asjaga allpool olevast nimekirjast kokku puutunud, siis tea, et oled tegelikult õigel teel.

1. Kitsad teksad istuvad ilusti. See on meeletult hea tunne, kui kitsaste teksade jalga tõmbamiseks ussimoodi väänlema ei pea. Tundub tuttav? Siis oled kohe kindlasti juba alla võtnud!

2. Trepist kõndimine ei aja enam ohkima. Kui varem pani teisele korrusele liikumine õhku ahmima, siis nüüd võid juba vabalt viiendale joosta.

3. Kui sul tekib isu midagi head süüa, siis eelistad värskeid puu- ja juurvilju. Varasemalt kuulusid sellistel hetkedel su menüüsse saiakesed, koogid ja krõpsud.

4. Sa pead vööle ühe augu juurde tegema. Tere, väiksemad puusad!

5. Su harjumuslik trenn ei pane sind enam seamoodi higistama. Jah, sa higistad küll, kuid sa ei ole enam see punetavate põskedega ohkija, kellele kõik jõusaalis järele vaatavad.

6. Enne duši alla minemist vaatad peeglisse ja mida sa näed? Kas see on muskel? Nii on! Ära ainult liiga kaua neid kulturisti poose seal võta!

7. Su lemmikriietus näeb su seljas veel parem välja. Sa ei arvanud, et see päriselt ka võimalik on, aga tuleb välja, et imesid juhtub!

Seotud lood:

8. Sa oskad tervislikult süüa teha. Tundub nagu alles eile oleksid sa toitunud ainult kojutellitud pitsast..

9. Ärgates oled energiat täis. Mitte unine nagu laiskloom. See on kusjuures üks parimaid asju kaalukaotuse juures.

10. Sa jooksed kiiremini. Mäletad, kui sa üldse joosta ei jaksanud? Isegi ühte kilomeetritki?

11. Sa oled märkamatult halbadest söömisharjumustest loobunud. Coca-cola, mis see veel on?

12. "Kas sa oled alla võtnud?" Isegi kui sa seda ise ei näe, siis kindlasti märkavad seda su sõbrad ja lähedased. Ja loomulikult ei saa nad uurimata jätta! Jaga nippe, jaga nippe!

13. Sa pead riideid proovides müüjat appi paluma. Ja mitte selleks, et ta sul kleiti selga toppida aitaks! Hoopiski selleks, et ta sulle harjumuspärasest väiksema rõivanumbri tooks!

14. Ühistranspordis seismine ei ole enam probleem. Kui varem hakkasid esimese asjana vaba istekohta otsima, siis nüüd ei vaevu sa isegi trügima. Võid rahulikult selle pooltunni seista.

15. Peeglisse vaadates näed seda, millega rahul oled. Varem leidsid enda juures ainult asju, mida on muuta vaja. Sa oled õppinud oma keha armastama ja see on suur samm. Jätka samas vaimus!

Allikas: Women's Health Magazine