Kolm trenninippi meestele, kellel on karantiini ajal punu punni läinud, aga tahaksid suvel head välja näha

 (3)
Kolm trenninippi meestele, kellel on karantiini ajal punu punni läinud, aga tahaksid suvel head välja näha
Foto: Jenny Hill/Unsplash

Ei ole mingi üllatus, et mida rohkem kodus olla, seda rohkem ahvatlusi on pidevalt silme all ja magusa ning ebatervisliku toidu tarbimine suureneb. Nüüd on aga viimane aeg ennast jälle käsile võtta!

Ka töö tegemise ajal saab edukalt trenni teha

Eriti hetkel, kus inimesed teevad veel kodus tööd. Iga tunni aja tagant võiks püsti tõusta, ennast aktiivselt liigutada ja näiteks alustada oma päeva korraliku hommikuvõimlemisega. Peale tööpäeva tasub aga kaasata terve oma pere ja minna näiteks jooksma või rattaga sõitma. Töö ajal telefonikõnesid tehes võid aga vabalt ringi kõndida ja selle harjumuse ka tulevikuks endaga kaasa võtta.

Puhkus ja sportimine võivad käia käsikäes

Kui sa keset tööpäeva tõesti kuidagi ennast liigutada ei saa, siis proovi vähemalt veidikenegi vähem toituda ja proovida teha rohkem tervislikke toite. Kui saabub nädalavahetus ehk puhkus, siis ka aktiivne puhkus on tore! Kui sa oled terve nädala istunud ja tööd teinud, siis miski ei ole parem kui korralik füüsiline trenn värskes õhus. See ei pea olema ebameeldiv, ka mõnus matkamine perega läheb trennina kirja.

Televiisori vaatamine ei pea tähendama diivanil lebamist

Armastad õhtuti saateid vaadata televiisorist ja samal ajal diivanil lebada? Eks see meeldib meile kõigile, aga televiisorit saab vaadata ka püsti seistes ja kohapeal jooksusamme tehes. Mõnda vähem huvitavat filmi või sarja saab kuulata ja sel ajal teha näiteks kükke või kõhulihaseid. Sellest võib saada sinu uus lemmikrutiin ja hiljem sa ei taha meenutadagi, et veetsid tunde televiisori ees lihtsalt lamades.

Allikas: Men Style Fashion