Laisa dieeditaja kaalunipid: väikesed muutused, mida tehes sa ei märkagi, kui lihtsalt ja kiiresti 5 üleliigset kilo kaob

 (10)
Laisa dieeditaja kaalunipid: väikesed muutused, mida tehes sa ei märkagi, kui lihtsalt ja kiiresti 5 üleliigset kilo kaob
Photo by Jordan Bauer on Unsplash

Üha rohkem on populaarsust kogumas samm-sammult kulgevad kaalulangetamise meetodid. Isegi väikesed muudatused võivad ajapikku kumuleeruda ning toitumist mõjutada. Alati on parem midagi teha, kui lihtsalt käed rüpes istuda. 10 minutit trenažööril või üks puuvili päevas saavad lõpuks määravaks, kirjutab Kaaluabi.

Sellel meetodil on veel üks eelis — kiire edu inspireerib sind astuma järgmisi samme muutuste teel. Nii alustad teekonda tervislikuma ja saledama elu suunas. Järgnevalt nimekiri kavalatest viisidest, kuidas igapäevased tegevused kaalueesmärkide saavutamise teenistusse rakendada.

Rahulda magusaisu puuviljadega

Maiasmokad võiksid magusaisu saabudes esmalt suunduda juurviljavaagna juurde. Värsked marjad ja jogurt või puuviljasmuuti — mõlemal juhul on magusus madala kalorisisaldusega pakendis. Enamasti on nii võimalik isusid taltsutada, kuid ka vastasel juhul saad kaasa võtta teadmise, et suurendasid enne maiustamist vähemalt oma päevast puuviljanormi.

Hoia rühti arvuti ees istudes

Aseta oma arvutiekraan töölauale nii, et see paikneks kõrgemal. Hoia oma selg sirgu ning anna kõhulihastele tööd, surudes naba sissepoole. Hea istumisasendi saavutamine nõuab pingutust. Enamikul inimestest pole piisavalt jõudu ega vastupidavust hea rühi hoidmiseks, olgu siis istudes või seistes. Proovi samm-sammult meetodit, asetades oma arvuti ekraanile meeldetuletusi istumisasendi korrigeerimiseks. Nii paraneb rüht, tugevnevad lihased ja vähenevad valud kaelas, alaseljas ning õlgadel.

Seotud lood:

Stabiilsuspall

Selle treeningvahendi saad kasutusele võtta kodus või tööl. Stabiilsuspallil istudes paraneb rüht, see hoiab kõhulihased pinges ning parandab tasakaalu. Pallil võib istuda televiisorit vaadates, arvutiga töötades või töö juures. Kui sa niikuinii pead istuma, muuda see vähemalt kasulikuks kogemuseks.

10 minutit salenemiseks

Olenemata sellest, kas sa olid varem kümnevõistleja või tugitoolisportlane, 10 minutit päevas on efektiivse salenemisprogrammi nurgakivi. Eriti kasulik on see nõue nendel päevadel, kui sul pole soovi treenida. 10 minutiga on võimalik palju ära teha. Isegi viiest minutist on saledama figuuri saavutamisel abi.

Loe blogisid

Kaasvõitlejate blogipostituste lugemine on inspireeriv tegevus. Teiste positiivsus ja edu võib nakatada ning mõnikord tasub kõrva taha panna häid nippe või ideid. Kellel on tõsised motivatsiooniprobleemid, selle jaoks on blogid kohustuslikuks lugemisvaraks. Edulugude kõrval kahvatuvad väikesed mured, mis takistavad isiklikku kaalulangust. Nii võid isegi saada uusi tuttavaid!

Portsjonid kontrolli alla

Väikeste portsjonite söömine on kõige lihtsam viis oma toitumises muudatuste tegemiseks. Magustoit ja pasta võivad vabalt kuuluda sinu tervisliku dieedi hulka, kui sa suudad portsjoneid kontrolli all hoida. Restoranis soovitame osa toidust karbiga koju kaasa võtta. Kui sa sööd poole väiksemaid portsjoneid, väheneb kalorite ja rasva hulk poole võrra — kokkuvõttes on see väga suur muutus.

Lisa külmutatud toidule juurvilju

Iseseisvalt toidu valmistamine on tervislikuma eluviisi puhul oluline, kuid alati pole selleks aega ega energiat. Sellisel juhul võib külmaletist abi leida, aga sealsed tooted ei pruugi sisaldada piisavalt juurvilju. Soovitame külmaletist kaasa haarata ka külmutatud brokolit, mida on lihtne einetele lisada. Samas võib isiklikust maitsest lähtuvalt proovida ka teisi juurvilju.

Kõnni kontoris

Paljud istuvad arvutiekraani ees kaheksa tundi päevas. Kuigi e-kiri säästab aega, on tervisele kasulikum kolleegi juurde kõndida ning teade personaalselt edasi anda. Kõndimiseks annab põhjuse ka kööginurga külastus. Nii on võimalik jalgu venitada ja lisada istuvale päevakavale mõned lisasammud. Sammulugejaga saad täpselt teada, mitu sammu sa niimoodi talitades võidad.

Treeni teleri ees

Treenida on võimalik ka paralleelselt oma lemmiksaadet jälgides. Vähemasti reklaamipausid on kiireks treeninguks ideaalsed. Isegi kui korduste arv on maksimaalselt kümme, on see niisama istumisest parem.

Loe veel

Paljud inimesed tunnetavad vaistlikult, et tervislik eluviis, kaalulangus ja treenimine on üle jõu käivad. Kardinaalne muutus toitumises, elustiilis või treeningrutiinis võib tõepoolest näida võimatuna. Nii valmistuvad paljud ennast ette ebaõnnestumiseks ja nad annavad alla juba enne, kui nad on jõudnud üldse hakata proovima. Väikeste sammudega liikumine on lihtsam. Isegi kui iga päev ühe värske puuvilja söömine on ainus tervislik asi, mida sa teed, mõjutab see midagi, eks?