Naisteka trenninipid: viis vinget harjutust õlavöötmele

 (4)
Naisteka trenninipid: viis vinget harjutust õlavöötmele
Foto: Tiit Blaat, Eesti Ekspress

Naisteka trenninippide seeria on jõudnud juba seitsmenda osani. Täna näitab Reeboki ja Viimsi Spa treener Kersti Ojalill ette harjutused õlavöötmele, et saaksid suvel julgelt t-särki kanda ning oma kaunite käsivartega eputada. Kui sul kodus hantleid ei ole, saad need asendada näiteks veepudelitega.

VAATA LISAKS:

Harjutused seljalihastele

Harjutused kontoris

Seotud lood:

Päikesetervitus

12 harjutust kõhulihastele

Tuharad ja reied viie minutiga trimmi!

Seitse harjutust võimlemispalliga

Kersti Ojalill on Viimsi Tervis Spa spordiklubi juht ja treener. Tema tuli appi ka Naistekaga Kaalust Alla projektis osalenud Riinale ning aitas Riinal oma eesmärgini jõuda.

Kersti kohta saad lisainfot lugeda Fitness.ee`s avaldatud artiklist.

Kasutad reklaamiblokeerijat.

Sisu mugavamaks tarbimiseks
telli Delfi Kogupakett või reklaamivaba pakett.

Kogupakett
1€ / kuus*
Sisaldab 11 Eesti tippväljaande tasulist sisu, vähem bännerreklaame, saad jagada kuni 4 kasutajaga.
* Esimene kuu 1 €, edasi 9,99 €
Reklaamivaba pakett
2,99€ / kuus
Saad lugeda tasuta sisu ilma bännerreklaamideta. Ei sisalda tasulise sisu lugemisõigust.
 
Lisan erandi. Vaata AdBlock juhist siit
ja AdBlock Plus juhist siit.
Mõistame, et käid meie juures uudiseid lugemas, mitte reklaame vaatamas. Reklaamidest sõltub meie sissetulek ja see võimaldab meil pakkuda sulle soodsalt head ajakirjandust.