Naistekaga Kaalust Alla: mis motiveerib Heldinit ja Siljat edasi pingutama?

 (1)
Naistekaga Kaalust Alla: mis motiveerib Heldinit ja Siljat edasi pingutama?
Heldi on siiani suutnud maiustustele vastu panna!

Silja ja Heldin jätkavad oma kaalulangetusteekonda ja kirjutavad oma edusammudest iganädalaselt Naistekasse. Neile on toeks Toiduga sõbraks toiduklubi, mis inspireerib liikmeid tervislikumaid toiduvalikuid tegema ning õpetab lihtsaid ja kergeid roogi valmistama. Edusammud on juba silmaga näha — Heldin on kaotanud 5,6 ning Silja 6,8 kg. Täna kirjutavad nad sellest, mis motiveerib neid edasi pingutama.

Silja naudib värsket energiapuhangut ning kiidusõnu ja annab soovituse, kuidas on kõige lihtsam tervisliku eluga algust teha

Minu kaal näitab numbrit 84,7 kg. Nädalaga kaotasin 900 grammi ja projekti algusest olen alla võtnud 6,8 kg. Minu jaoks on see nii uskumatu number, juba eelmisel korral kirjutasin, et ei mäleta millal sellist numbrit nägin. Aga pean tõdema, et ilma naisteka projektita ei oleks ma jõule ja aastavahetust nii edukalt mööda saatnud. Selline iganädalane aruandmine distsiplineerib väga hästi. Nagu ma enda kohta ikka ütlen, siis avalik häbipost on mulle ja mu vööümbermõõdule väga hästi mõjunud. Lisaks on mu mõttemaailm toidu osas täielikult muutunud. Seda viimast lauset ma ei usuks, kui poleks ise järgi proovinud. Pooleteist kuuga olen õppinud õigesti toituma (loomulikult teen ma veel palju vigu ja kõik igapäevased toidukorrad ei ole õiged). Põhiline on siinjuures, aga see, et tühja kõhuga poodi minnes (mida ma ei soovita mitte kellelegi- nii on parem sinu kehakaalule ja rahakotile), teen ma nüüd teadlikke ja tervislikumaid valikuid. Kui kõht on väga tühi ja on vaja kiiresti midagi süüa, siis valin tavaliselt pirni või banaani- kiire ja täidab kõhtu. Lisaks olen sinna juurde võtnud pähkli-rosinasegu. Viimasel korral läksin natuke ostuga alt, pähli-rosina pakki avades lõi ninna šokolaadi lõhn?? Ei saanud aru, kas asi minus- kujutan juba ette, et rosinad on šokolaad. Tegelikult tuli välja, et segule oli lisatud šokolaadinööpe. Ehk poes ikka vaadake, kas teie tervislik segu on ikka nii tervislik.

Seotud lood:

Olen ka eelnevatel nädalatel kirjutanud, et energiat on kaalulangusega väga palju juurde tulnud. Ka seda lauset ma ei usuks, kui poleks ise proovinud. Aga tõesti on nii, et kui enne tundsin ennast nädalavahetusel väga lojuna ja tahtsin diivanil puhata, siis nüüd pole probleem laupäeva hommikul trenni tõtata või lastega kelgutama minna. Vahe on märgatav!

Kõige meeldivam selle teekonna juures on aga see, et ka teised inimsed märkavad minu kahanemist ja paljud elavad sellele kaasa ning tunnevad huvi. Seda on alati suur rõõm kuulda! Minu kahanemist on märganud ka püksirihm, mis mingil moel on läinud pikemaks… või olen mina kõhnemaks jäänud!

Siiski ei ole kõik ainult üks lilleline ja kerge teekond, millel ma lendlen ühtegi viga tegemata. Endiselt on raske poes puuviljaletini jõuda, kui sissekäigu juures lööb pahviks magus pirukalõhn, lisaks kõik kontoris toimuvad sünnipäevad, kus laud on lookas heast toidust. Terve linn on täis erinevaid võileivareklaame — osta 6 korda pirukat ja seitsmes tasuta. Kõik teevad väga suurt tööd selle nimel, et inimesed ikka saia ja suhkru järgi käe sirutaks ja kahjuks on suhkur väga ahvatlev… Väikese soovituse andis esmaspäevases toiduklubis toitumisnõustaja ja ma arvan, et see on hea algus, tervema mina poole. Nimelt, jälgige sotsiaalmeedias mõnda treenerit, toitumisnõustajat, blogiat, kellelt head eeskuju võtta, liituge gruppidega, kes propageerivad liikumist ja tervislikku toitumist. Kustutage oma uudisvoost need suurepärased magustoitude retseptid. Sotsiaalmeediast alustada on kõige lihtsam, sest tuleb tunnistada, et just sinna me hommikul esimesena pilgu pöörame.

Kuna mul hakkasid ideed otsa lõppema, millist salatit toidu kõrvale teha ning mida ültse uut ja põnevat kokata, siis tellisin Merike Kaarma soovitusel mõned kokaraamatud. Minu lemmikuks on hetkel salatid põhitoidukorrana. Lisaks kohtun sellel nädalal personaaltreeneriga, kelle soovitusel alustan tõsisemate treeningutega. Kuna personaaltreeneri käe all pole ma kunagi ennast treeninud, siis olen kindel, et sellest tuleb põnev ja silmiavav teekond.

Päikest teie nädalasse ja märgake enda kõrval inimesi ning nende saavutusi!

Heldin on suutnud magusale vastu panna ja näksib nüüd hoopis köögivilju

Viimane nädalal möödus toitumise osas plaanipäraselt. Mul on päevas 3 söögikorda ja 2 vahepala. Kõik on paika loksunud. Magusaisu ei ole siiani tekkinud aga usun, et see millalgi ikkagi tuleb. Praegu ei oska kuidagi selleks ette valmistuda, aga kui aeg on käes, eks siis tuleb improviseerida. Samas kui toituda mitmekülgselt ja tervislikult, siis organismil ei olegi vajagi midagi muud. Isegi kolleegide toodud erinevad snäksid kontori laual ei kõneta mind. Suhtun söömisesse hoopis teistmoodi kui varem. Ma söön rahulikult, aeglaselt ja ma tunnen rohkem maitseid. Tavaline õun on minu jaoks nagu taevamanna, see on niiii hea. Tihti ma ei jõuagi kõike taldrikule tõstetut ära
süüa. Eriti kui käia väljas söömas, siis vahest on portsjonid päris suured.

Avastasin enda jaoks see nädal bataadi. See on päris hea ka niisama toorelt süües. Üldse on see nädal mul õnnestunud hankida kaubandusest väga värskeid ja mahlaseid köögivilju ning tarbinud neid värskelt. Ka selle nädala toiduklubis räägiti sellest, et värsked köögiviljad on ikkagi väga kasulikud. Kui isegi võtta iga päev sutsukene rohkem värskeid köögivilju oma menüüsse, siis ka see annab juba häid tulemusi. Seda oli näha ka minu sellenädalases kaalumises.

Trenni osas käisin 2x vesiaeroobikas ja 2x 1h tund kõndimas. Jube külmad ilmad olid nädalavahetusel kõndimiseks, aga selline karge õhk tegi minu hingamisele head. Üldse ongi kuidagi kergem liikuda ja hingata. Selline tunna, nagu varem ei oleks jätkunud hapnikku. Nüüd on
võhma rohkem ja energiat on juurde tulnud.

Eelmise nädalaga kaotasin siis 1.6 kg ehk algkaalust on läinud 5.6 kg. Mõelda vaid, millise hea tunde annab tegelikult vaid 5 kg kaotamine!. Mis siis veel saab, kui ma 20 kg kaotan?