Ole ettevaatlik: kaal võib kasvada ka puuvilju süües

 (1)
Ole ettevaatlik: kaal võib kasvada ka puuvilju süües
Pilt on illustreerivFreeImages/Janusz Gawron

Puuviljasuhkur ehk fruktoos käitub meie kehas samamoodi nagu kõik teised suhkrud, nii et puuviljadega liialdamine teeb kergesti paksuks. Meie esiemad sõid kaks väikest puuvilja päevas ja sellest tegelikult piisab. Ajakirja Naised värske number paljastab, mida halba liigne fruktoos meie kehas teeb.

* Suurte fruktoosikoguste pidev tarbimine suurendab veres nii triglütseriidide kui ka kolesterooli hulka, mõlemad on südamehaiguste riskifaktorid.

* Suhkrud, sealhulgas fruktoos on pärmiseene Candida albicans peamine toit — seenhaigustega kimpus olevad naised võiksid suhkruid sisaldavad toiduained vähemalt mõneks kuuks toidusedelist eemaldada.

* Suured fruktoosikogused nõrgendavad immuunsüsteemi, seega haigestub puuviljadega liialdaja sügistalvistesse viirustesse ja infektsioonidesse kergemini.

Loe puuviljade peidetud riugaste kohta pikemalt ajakirja Naised värskest numbrist!

Loe Naisteka arhiivist:

Puuviljad pole alati figuurisõbralikud ehk viis kõige suuremat suhkrupommi!

Miks fruktoos võrdub rasvaga