Oled "reelt" maas ja pole pikalt tervislikult toitunud või trenni teinud? Ole mureta, keha mäletab su tippvormi


Oled "reelt" maas ja pole pikalt tervislikult toitunud või trenni teinud? Ole mureta, keha mäletab su tippvormi
Foto on illustreerivUnsplash.com

Kaalu langetamine ja hea vormi saavutamine on üks tänamatu tegevus. Eelkõige seetõttu, et kohe, kui lased “kummi veidi lõdvemaks”, hakkavad kilod uuesti kuhjuma ja lihased kaduma. Märkamatult suurenevad toiduportsjonid, sagenevad veiniõhtud ning vahele hakkavad jääma treeningud. Inimloomuses on olla mugav.

Sinu keha mäletab
Õnneks, tänu jumalale, on meie kehadel terav mälu. See päästab meid tegelikult kõige halvemast. Sügaval ajusopis mäletab see, millises vormis, kui tugevad ja ilusad me tippvormis olime. See tähendab seda, et sõltumata sellest, kui pikaks meie puhkus- või laiskusperiood ka ei veniks, sinu kunagine tippvorm (mille nimel nägid vaeva ehk kümme aastat) taastub suhteliselt kiiresti. Seda muidugi usinalt treenides ja toimetades. Maru nadi oleks uuesti kümme aastat selle nimel vaeva näha.

Järjepidevus
Ilusa vormi saladus peitub järjepidevuses, see kett ei tohiks hetkekski katkeda. Pole kasu sellest, kui treenid nädalaga endal “ninast vere välja” ja lebad seejärel kaks kuud telekat vaadates diivanil. See on täiesti kasutu. Võiks isegi öelda, et kahjulik.

3 nippi, kuidas amda “vaheperioodil” endast maksimum

* Kaalu aeg-ajalt oma toiduportsjonid üle. Neil on komme märkamatult suureneda.

* Piira napsutamist. Igaõhtune pokaal veini annab endast kindlasti sinu puusajoonel märku.

Seotud lood:

* Vea ennast iga hinna eest trenni. Kui raske see ka ei oleks, ära treenimist lõpeta. See aitab hoida sind mingis mõttes rongil (küll viimases vagunis) ja hoiab sind plahvatusvalmis. Kui hetk taasalustada ükskord kätte jõuab, on see palju lihtsam.

Allikas: Fitlap.ee