Seitse põhjust, miks su kaal ei taha kuidagi langeda


Seitse põhjust, miks su kaal ei taha kuidagi langeda
Foto on illustreerivunsplasch.com

Olgem ausad, sügise hakul mõtleb nii mõnigi meist, et nüüd võiks paar sentimeetrit siit või sealt kaotada. Ja korrektuurid tehakse nii toitumises kui treeningus. Teinekord läheb aga nii, et tee mis sa teed, kaal ei lange! Millised on kõige sagedasemad põhjused?

Sul on kesine hommikusöök
Sa sööd hommikul kiiruga ühe võileiva või jätad selle hoopis vahele? See on kõige suurem viga, mida võid enda kehale teha. Hommikusöök peaks kindlasti korralik olema. Miks mitte keeta endale üks mõnus kaerahelbepuder, mida maitsestad marjadega? Või valmistada hoopis omlett, mille kõrvale võtad värsket salatit ja peekonit? Valik on sinu!

Keskendud vaid kardiotreeningule
See on iganenud arusaam, et kaalukaotuseks piisab vaid jooksmisest. Lisa enda treeningkavale jõusaalitrenn ja näed peagi, kuidas kilod hakkavad kiiremini kaduma.

Piirdud vaid kergete raskustega
Isegi kui käid jõusaalis, võid olla veidi pelglik raskuste suhtes. Ei taha ju kehale liiga teha ja paljud raskused näivad lausa hirmuäratavad.Kuid ära pelga neid. Tegelikult on lood nii, et mida raskemaid sa kasutad, seda rohkem kaloreid ka põletad. Nii et — marss jõusaali!

Sa ei söö enne trenni
Loed kaloreid ja ei ampsa enne trenni midagi? See on suur viga. Kui lubad endale enne treeningut proteiinirikka roa, kuluvad sul kalorid palju kiiremini kui einet vahele jättes. Jäta meelde, et su keha vajab treenimiseks energiat!

Seotud lood:

Treenid üksipäini
Üksinda treenides ja ka tervislikult toitudes võib mõne kerge tagasilöögi — ütleme, et kaalunumber pole veel päris see, mida sooviksid — tulemusel olla käega löömine palju lihtsama. Seetõttu leia endale sõber või hea tuttav-sugulane, kellega jagad enda eesmärke ja ka pettumisi. Veel parem, kui saate koos trenni teha. Siis on väiksem tõenäosus, et jätad trenni lihtsalt laiskusest pooleli.

Stressad kaalunumbri pärast
Stress ei aita kuidagigi su kaalulangetamisele kaasa. Ürita leida enda meeles rahu ja ära keskendu vaid sellele, millist numbrit su kaal hommikuti näitab. Pigem rõõmusta, kui suutsid teha täna näiteks kaks kätekõverdust rohkem kui möödunud nädalal.

Hoidud magustoidust, kuid tühjendad hoolikalt leivakorvi
Kindlasti on sul tulnud ette olukordi, kui lubad sõbrannnaga einestama minna, kuid ütled juba vabandades ette, et seekord maiust ei võta. Kuid laua taha istudes ja toitu oodates on kõht nii-nii tühi, et vitsutad kõik leivad-saiad sisse ja küsid lisagi. Oeh, ja tulemus? Suur hulk lisakaloreid. Unusta need nisutooted ja eelista selle asemel kerget magustoitu, uuri näiteks menüüst, kas nad pakuvad Kreeka jogurtit puuviljadega.

Allikas: Women's Health