Seitse toiduainet, mis teevad tselluliidile üks-null

 (3)
Seitse toiduainet, mis teevad tselluliidile üks-null
Foto on illustreerivPanthermedia/Scanpix

Tselluliit kiusab enamikke naisi ja kui see on juba tekkinud, siis pole sellest sugugi lihtne vabaneda. Küll aga saab aidata selle vähenemisele õige toitumisega kaasa. Siin on seitse toiduainet, mille peaksid enda igapäevasesse menüüsse lülitama.

Ingver
Üks tselluliidi põhjustajaid on kehv vereringe, ingver paneb aga vere taas korralikult liikuma.

Avokaado
Tselluliit võib vaevata absoluutselt igaüht. Suurimat peavalu võib see tekitada aga naistele, kes on ületanud 40. eluaasta künnise. Õnneks sisaldab avokaado rasvhappeid, mis aitavad hoida nahka terve, tugeva ja siledana.

Rasvane kala
Särava naha saladus peitub kalas, mis sisaldab hulgaliselt oomega-3-rasvhappeid. Lisaks sellele vähendab rasvane kala puhitustunnet ja hoiab korras meie lümfisüsteemi, aidates hoida tselluliiti eemal.

Tumeroheliste lehtedega juurviljad
Spinat ja lehtkapsas kubisevad luteiinist ehk antioksüdandist, mis aitab hoida nahal elastsust ja niiskust. Peale selle on rohelised lehed kasulikud vereringluse tugevdamiseks ja organismi puhastamiseks.

Banaan
Selles viljas on rohkelt kaaliumi, mis hoiab ära vedelikupeetust. Samuti toetab see lümfisüsteemi ja hoolitseb selle eest, et kõik vedelikud pääseksid organismis liikvele.

Seotud lood:

Täisteratoidud
Neis on rohkelt kiudaineid, mis on äärmiselt olulised organismi sujuvalt töötamiseks. Kiudained aitavad kehast efektiivselt mürke eemaldada ning hoiavad südame tervena.

Marjad
Et nahk oleks trimmis ja pingul ning tselluliit võimalikult vähe silmatorkav, tuleb toita nahka C-vitamiiniga, mis aitab tõsta kollageenitaset. Marjad on ühed parimad C-vitamiini allikad, sest sisaldavad ka rohkelt antioksüdante, mis aitavad võidelda mürkainetega. Need teevad kegale aga ainult halb, sest aeglustavad lümfisüsteemi toimimist.

Allikas: iVillage.co.uk