Supervormis ema õiendab: ühelgi naisel pole mingit põhjust paks olla! Võtke end käsile ja lõpetage vabanduste otsimine!

 (192)
Supervormis ema õiendab: ühelgi naisel pole mingit põhjust paks olla! Võtke end käsile ja lõpetage vabanduste otsimine!
Belinda Norton, Instagram

Rusikareegel on, et kui üheksa raseduskuu jooksul võtad kaalus juurde, siis on sul järgmised üheksa kuud aega raseduskilode kaotamiseks ning oma beebiootuse eelse vormi taastamiseks. Muidugi ei ole see kõigi jaoks niisama lihtne, aga 42aastane Belinda Norton ütleb, et emad peavad lihtsalt lõpetama vabanduste otsimise ja enda õigustamise ning end korralikult käsile võtma!

Belinda ütleb, et temal sai paks olemisest villand siis, kui ta oli rasedustega 20 kilo juurde võtnud. "Ma ei näinud enam hea välja. Mu nahk läks käest ära, tekkisid ekseemid. Energiat polnud peaaegu üldse," kirjeldab ta.

"Ma leidsin igasuguseid vabandusi, et end mitte vormi viia ja andsin alla - mu kehakaal ja emadus alistasid mu."

Naise juhtis õigele teele tagasi ta abikaasa, kes andis talle foto ühest väga heas vormis naisest ning ütles, et Belinda võiks ju samasugune välja näha. "Ma naersin selle peale," tunnistab naine.

View this post on Instagram

Becoming a mum changed my body dramatically, it changed my mindset, it changed my time and it changed my adaptation to food. It changed so much about me I had no idea in many ways who I was anymore. This was hard for a ex.athlete. This was hard for someone who was used to their body responding a certain way. My body became slow, I held a circle of fat around my belly button my permanent donut 🍩 that I played with in the mirror daily. My hips became wider of course after baby but the saddle bags on my butt - where did they come from? I was tired and in this image I was exhausted from climbing Byron Bay lighthouse. Who was this girl? I used to run 20km off the bike after 120km ride and this was a leisurely Sunday. (Yup crazy) •We must understand that after having children our bodies respond differently to food and fitness. •Our bodies are also in our greatest recovery process and the most difficult part of a women’s life. •Changing our old habits in food consumption and fitness training is imperative. •Take it slow and recover properly. •My body change took time but the key was always about improving my health and realigning my body after birth. ➕I am my healthiest with excellent mobility. I am rarely sick and I have ridiculous amounts of happy energy to help others seek their best. I do not count calories or worry about food. I only train 45mins -1 hour daily. My weight on the scales does not matter it is only the feeling and wellness in my body. You see I have always loved my body whether it be large or small but I knew deep down I was not giving my body its best opportunity to thrive. I was hindering it daily with fast fuels that only gave me digestive problems and created fatigue. I want you to look at this fact for yourself. Are you giving your body its best opportunity to thrive? Take away all visual aspects as this does not matter if you feel complete and healthy. We want kids to understand this fact also. It’s not about the LOOK of our bodies it’s how we feel and move. ➡️Read more of BLOG post or HOW I did it? Go to ➡️ www.blivewear.com #blivewear #transformationtuesday #author #transformation #fitness #fitmum #positivity #healthy #fitfam #blogger

A post shared by Belinda Norton (@belinda.n.x) on

Nüüd aga on naisel üle 54000 jälgija Instagramis ja populaarne blogi ning ta innustab kõiki naisi end käsile võtma ja oma keha eest hoolt kandma.

"Aitab enesehaletsusest! Aitab vabandustest! Aitab ootamisest! Täiesti okei on ka iseenda ja oma keha eest hoolt kanda ning muutuda. Minu enda jaoks ei ole kõige olulisem mu sile kõht või taasleitud enesekindlus, vaid hoopis meeletu energia ja hea tervis," õpetab ta.

Seotud lood:

"Ma mürgitasin oma keha ja isegi ei teadnud, et ma seda teen - sõin kogu aeg, sest olin kogu aeg väsinud. Laste toidujäägid hävitasin kõik ära. Pealegi polnud aega korralikult toituda, sest lapsed võtsid kogu mu aja ja energia. Tuleb tuttav ette?"

Naine murrab ka mõned levinumad müüdid, miks emad trenni tegema ei hakka.

"Meil on tegelikult palju rohkem vaba aega kui me arvame. Ja see, et trenn väsitab su veel rohkem ära, on ka müüt - mida rohkem me treenime, seda paremini ennast tunneme. Ei ole vaja tundide kaupa jõusaalis rassida. Pane telefon pooleks tunniks käest ja sa imestad isegi, kui palju sa kodus selle ajaga teha jõuad."