Tõestatud: hommikune trenni tegemine langetab palju rohkem kaalu, kui õhtune

 (17)
Tõestatud: hommikune trenni tegemine langetab palju rohkem kaalu, kui õhtune
Foto: Alexander Mils/Unsplash

Vahet pole, kas sa sa oled hommikuinimene või mitte, hommikusel trennitegemisel on palju boonuseid. Üks nendest on kindel kaalust alla võtmine. Nüüdseks läbi viidud uuring on tõestanud, et hommikune trenni tegemine langetab rohkem kaalu, kui pärastlõunane või õhtune.

Ajakirjas International Journal of Obesity avaldati uuringu tulemused, millest võttis osa 88 meest ja naist vanuses 18-40, kellest kõik olid rasvunud või väheaktiivsed. Nad jagati gruppideks ja hakati jälgima nende päevast kaloritarbimist ning trenni tegemist.

Ühel hetkel muutus vahe kahe grupi vahel märgatavalt. Avastati, et see grupp inimesi, kes teevad hommikul trenni, kaotavad palju rohkem kaalu kui need, kes sportisid õhtuti.

Selgus, et need inimesed, kes tegid hommikul kella seitsme ja kaheteistkümne vahel trenni, olid ka ülejäänud päeva palju aktiivsemad ja sõid veidi vähem. Samuti on põhjus hormoonides: peale rasket trenni ei ole enamikel inimestel mõnda aega eriti söögiisu, mistõttu nad teevad tervislikumaid toiduvalikuid ja söövad väiksemaid koguseid. See mõjutab terve ülejäänud päeva otsuseid.

Kui trenn kohe hommikul ära teha, siis ei juhtu ka seda, et mõne ootamatuse pärast jääb see tegemata, nagu võib juhtuda nendel inimestel, kes on harjunud sporti tegema pigem õhtuti. Õhtul on palju lihtsam trenn ära jätta, kasvõi sellepärast, et töö juures tekkis halb tuju ja kojuminek tundub palju parema mõttena.

Seotud lood:

Kui sa tunned, et hommikune trennitegemine ei ole üldse sinu jaoks, siis need nipid võivad aidata:

Alusta kodus treenimisega

Kui sinu jaoks tundub võimatuna hommikul vara kodust välja minna, et kohe kuskil jõusaalis rassima hakata, siis alusta kodus. Vaata videosid, kuidas harjutusi õigesti teha, ja muretse endale matt, mille peal trenni teha. See on alguseks piisav.

Eelmisel õhtul pane valmis trenniriided ja muud vajalikud asjad

Mida rohkem sa ettevalmistunud oled, seda lihtsam on see trenn ära teha. Pane lihtsalt riided kiiresti selga, haara veepudel näppu ja hakka peale. Ülemõtlemine ei tule kasuks.

Korruta endale, et see on seda väärt

Motivatsioon võib küll kiiresti ära kaduda, aga kinnita endale, et soovitud tulemused ei jää tulemata, ise peab lihtsalt kannatlik olema. Leia endale sõbranna, kes sooviks ka hommikuti trenni tegema hakata ja innustage üksteist.

Kuid pea meeles: kõige olulisem on teha trenni ja elada aktiivselt. Kui hommik selle jaoks ei sobi, siis tee seda õhtul.

Allikas: PopSugar