Tunnustatud treener jagab näpunäiteid: seitse nippi, et treening võimalikult tõhus oleks


Tunnustatud treener jagab näpunäiteid: seitse nippi, et treening võimalikult tõhus oleks
Naisteka jooksutiimi liige Irmeli koos treener Margus Pirksaarega

Valmistud maratoniks või üritad end lihtsalt tagasi heasse vormi saada - vahet ei ole, treeneri näpunäited ei jookse kindlasti mööda selga maha! Treener Margus Pirksaar, kes ka Naisteka ja Vichy Vitamini jooksutiimi treenib, jagab Naisteka lugejatega seitse nõuannet, mis kindlasti kõrva taha panna tuleks.

Miks on vaja treeningul pulssi hoida?

Oluline on teada, et teatud pulsisagedusel kulutame me energia saamiseks rasvu, teisel juhul süsivesikuid. Rasvu on meil organismis piiramatult, süsivesikuid piiratud hulgal. Kui kogu aeg kõrge pulsiga trenni teha, siis tegelikult on meie organism defitsiidis. Seepärast treeni madala pulsiga, et treeningust tekiks ka arenguefekt.

Varustus

Kas ostsid jalanõu eksperdi käest või hoopis kampaania korras? Kui kasutad valesid jalanõusid, Sinu jalatüübile mittesobilikke, võid jooksmisega endale hoopis kahju teha. Kui jooksed vähemalt 3 korda nädalas, soovitame Sul lasta eksperdil hinnata oma jalanõude valikut!

Venitamine

Pärast trenni soovitame lihaseid venitada. Venitusharjutus peaks kestma vähemalt 30 sekundit, et sellest lihasele kasu oleks.

Vedeliku tarbimine

Inimese organism töötab vedeliku pealt. Kui me piisavalt vedelikku ei tarbi, satub keha defitsiiti. Vedelik aitab taastuda ning säilitada töövõime. Tarbi vedelikku!

Seotud lood:

Tervita vastutulevat jooksjat!

Eesti keeles on hea sõna „jõudu“. Tervita vastutulevat jooksjat, soovides talle jõudu!

Milliseid jõuharjutusi teha?

Parim viis treeningut lõpetada on teha alati jõuharjutusi. Alati töötab klassikaline plank.

Motivatisioon!

Head asjad tulevad nendeni, kes vaeva näevad. Positiivse arengu võtmeks on järjepidevus!