Üheksa hõrgutist, millega maiustada, kui oled suhkrust loobunud

 (5)
Üheksa hõrgutist, millega maiustada, kui oled suhkrust loobunud
KakaoMorgueFile

Oleme juba kirjutanud, miks me peaksime suhkrust loobuma, miks me peaksime suhkru rasvaga asendama, millised rasvad on parimad ja milliseid toiduaineid koju varuda tasub.

Nipid on pärit Kirjastus Kunsti välja antud Sarah Wilsoni raamatust “Mina loobun suhkrust”, kus autor räägib oma loo sellest, miks ta otsustas loobuda suhkrust ja kuidas ta seda täpselt tegi.

LÕIK RAAMATUST:

Söö neid üheksat hõrgutist!

Panin tähele, et teatud toidud aitasid mul esimesed kaheksa nädalat vastu pidada.

Need on suure valgu- või rasvasisaldusega toidud või eined, mis mind mingil viisil turgutasid.

Kakao — tervisepoest on võimalik osta toorkakao tükikesi. Puhas ja toores kakao on suurepärane antioksüdant, mis annab sulle tugeva okolaadidoosi.

Chai — oh jaa, chai tee. Piima soojendamine, kardemoni, kaneelikoore, ingveri ja lagritsa lisamine ning viimaks valmis tee ilusatesse klaasidesse valamine — kogu see rituaal toidab hinge.

Chia — lisa hommikuti neid väikeseid valgurikkaid seemneid oma smuutile või jogurtile. Need täidavad kõhtu ja mõjuvad imehästi seedimisele.

Juust — pane mõni viil halloumi juustu grillile või pannile või hoopis võileivagrilli vahele ja saad mõnusa pärastlõunase vahepala. Või keera juustuviil ümber punase paprika viilu.

Seotud lood:

Kana — hoian külmkapis kotitäit kana- või kalkuniviile (leiad poe delikatessiosakonnast) ja haaran väikese peotäie, kui paar tundi enne õhtusööki nõrkust tunnen.

Kaneel — puistan kaneelipulbrit erinevatele toitudele, teele lisan kaneelitükikesi. Kaneelil on ka põletikuvastane toime (autoimmuunsete hädade puhul)!

Kookosõli — väga magus. Lisa kookosõli smuutidele või kasuta toiduvalmistamisel (prae selles kõrvitsat, see maitseb taevalikult). Või ampsa üks lusikatäis otse purgist. Mina teen nii!

Kookosvesi — see vedelik on magus, kuid sisaldab vähe või peaaegu üldse mitte fruktoosi. Kookosvesi teeb suhkruisule kiire lõpu. Terve roheline
kookospähkel on parim (söö ka viljaliha), kuid pakendatud variandid on samuti head.

Kohv — pärast suhkrust loobumist olin jälle võimeline kohvi jooma. Olin sellest kolm aastat tagasi loobunud, kuna see pani südame liiga kiiresti lööma. Nüüd omastab mu organism seda hästi. Nendel päevadel, kui mul tekib magusaigatsus, joon kohvi piimaga. Laktoos annab mõnusa küllastustunde.