Uskumatu muutumine: see naine kaotas pooleteist aastaga rohkem kui pool oma kaalust järgides neid lihtsaid reegleid

 (28)
Uskumatu muutumine: see naine kaotas pooleteist aastaga rohkem kui pool oma kaalust järgides neid lihtsaid reegleid
Foto: @dilla7/Instagram

Kassidy Linde enesekindlus oli madalam kui muru, kui ta kaalus oma raseduse ajal 118 kilogrammi, vahendab Good Housekeeping. "See jõudis punkti, kui ma vaatasin end peeglist ega suutnud enda juures midagi ilusat leida," rääkis ta. Aga ta ei kaotanud kunagi lootust...

Peale oma tütre Harley sünnitamist otsustas Linde oma elu positiivsemas suunas muuta ja unistas päevast, mil ta saab peeglisse vaadates end imetleda. Nii saigi 25aastase ema jaoks alguse pooleteise aasta pikkune seiklus, mille lõpuks ta oli 68 kilogrammi kergem ja inspireerib nüüd oma rohkem kui 37 tuhandet Instagrami fänni.

Need kuus nõksu töötasid tema puhul:

1. Vesi

“Ma lõpetasin vabanduste otsimise ja hakkasin jooma pea 4 liitrit vett päevas,” jagas ta. See teeb kokku umbes 16 klaasitäit.

2. Lihtne menüü

Linde menüüsse kuulub suuremalt jaolt kana, tuunikala, kalkun, puuviljad, köögiviljad ja täisteratooted. Aga ta ei kutsu seda dieediks. “Siin on vahe dieedi ja elustiili vahel,” jagas ta oma Instagramis. “Kui see oleks dieet, oleksin ammu läbi kukkunud. Kuna see on mu elustiil, jätkan sealt, kus pooleli jäin ja lähen edasi. See ei ole lihtne. Vahel võin süüa mõne paturoa või patustada terve kuu. Igal juhul, alusta uuesti ja jätka seda, mida teed.”

Seotud lood:

3. Lõpeta kalorite lugemine

Üllatavalt ei loegi Linde kokku igat kalorit, mis ta suhu pistab. Ta toitub lihtsalt tervislikumalt ja täpselt nii palju, et tunda täiskõhutunnet. “Ma tunnen, et ma tean, mida mu keha vajab ja söön vastavalt,” kirjutas ta. “Kalorite ja makrote lugemine tooks küll kiiremad tulemused, aga see põhjustab mulle hetkel liiga palju stressi.”

4. Mõtle ette

Linde kirjutas oma Instagrami, et ta sööb, et tal oleks jõudu ja ta toidud võivad vahel pisut korduda. Üks tema lemmikuid valikuid on näiteks kana, riis ja köögiviljad. Ja ta teeb pühapäevaõhtuti alati terve nädala toidud valmis.

5. Ära jäta trenni vahele

Isegi, kui Linde ei viitsi parasjagu jõusaali minna, hoiab ta oma 5-korda-nädalas trennikavast kinni. Ta tunnistab, et just tulemused on tema jaoks tohutult motiveerivad, kuid alguses on seetõttu keerulisem. “Vahid kaalu ja sööd tervislikult ning mõtled, millal sa lõpuks nägema hakkad, mille nimel sa vaeva näed,” selgitab ta. “Seejärel, kui sa lõpuks tulemusi näed, saab sellest sõltuvus. Mõnel päeval sa ei taha minna, aga mine ikkagi. Need päevad loevad kõige rohkem!”

6. Jälgi oma edusamme

Värske ema selgitas, et just visuaalne — ja täiesti avalik — meenutus progressist Instagrami näol, oli tema jaoks tohutult motiveeriv. “Mu jälgijad ei teadnud, et täpselt nii motiveeriv, kui olen mina neile, on nemad mulle,” ütles ta, lisades, et just tuhandete inimeste silme all soovis ta veelgi rohkem endast parima anda. Aga ta pidas ka trennipäevikut, et oma arengul silma peal hoida ja trennirutiinist kinni pidada.