VIDEO: Naisteka ja Vichy Vitamini tiimi esimene trenn — miks Helen Adamson enam jooksmist ei vihka?

 (1)

Naisteka ja Vichy Vitamini treeningud algasid! Naisteka esindaja Irmeli uuris Helen Adamsoni käest tema suhete kohta jooksmisega ja küsis treener Margus Pirksaare käest kõike, mida õige trennitegemise kohta vaja teada on.

Vaata videot ja inspireeru — praegu on ju ideaalne hetk jooksma minna!

Kui veel kahtled, siis loe Irmeli kogemust esimesest trennist:

Tuleks alustada algusest ehk kuidas ma sellesse lahedasse jooksutiimi sattusin. See oli lihtne — postkasti potsatanud meilile tuli esimesena vastata MINA TAHAN! Lasin silmadega diagonaalis üle kirja, sest rohkem sisust vasardas peas, et kas ikka tõesti tahan… Mina ja jooksma?! Koolis sai joostud, muidugi, sest pidi jooksma. Pärast kooli olen jooksnud ehk viis korda. Siia hulka ei kuulu jooksmised lennuki, rongi või bussi peale. Kuna aga olen alati imetlenud neid, kes tõesti jooksevad — see tundub kohutavalt raske ja igav, siis mõtlesin, et ehk professionaalse treeneri käe all muutub minu arusaam jooksust. Igatahes vajutasin "saada" nuppu ja õige pea sain vastuseks, et mina olin esimene tahtja : )

Ärevust üldiselt polnud, kuid mõtlesin oma tervise peale — viimase kolme aastaga on minust kui endisest üsna aktiivsest sporditegijast saanud koeraga jalutaja, sekka natuke rulluisku, ratast ja suuska. Natuke.

Seotud lood:

Treening ise oli asjalik, sest seda juhendas asjalik tipptreener — Margus Pirksaar. Esimene osa oli teoreetiline, sellele järgnes jooksuosa, mille käigus mul tekkis küsimus, et kas tegu on soojenduse, sörgi või päris jooksuga. Treener vastas muiates, et see on ikka jooks. Ringi pikkuseks oli ca 1,2 km. Sain ilusti hakkama, kuigi korra andis ühes põlves tunda kerge valu. Järgnes praktiline osa platsil. Saime teada, kuidas hoida jooksu ajal õigesti pead, kuidas töötavad kõige efektiivsemalt käed ja õlavööde ning milline on õige jooksusamm. Need teadmised omandanud, läksime taas sama pikale ringile. Ringi keskel tundsin kerget väsimust, aga see oli hetkeline. Platsile jõudes tegime harjutusi alakõhule, puusadele-reitele ja seljale. Ja lõpuks üks magus venitus.

Kogu tiim oli nakatunud heast energiast ja minagi tundsin end väga hästi. Olen entusiastlik ja indu täis. Treener saadab veel igaühele personaalse treeningkava — seda on kindlasti põnev järgida. Minu eesmärk? Esiteks end proovile panna jooksmises ja teiseks taas trennilainele saada. Kuu aega põnevust on ees! Lootust lisas ka Helen (Adamson), kes veel alles hiljuti jooksust suurt ei pidanud, aga nüüd läheb juba 21 km jooksule : )