VIDEO: Naisteka trenninipid — harjutused kontoris

 (5)
VIDEO: Naisteka trenninipid — harjutused kontoris
Foto: Tiit Blaat, Eesti Ekspress

Naisteka treeningvideote sarja tänases osas näitab Reeboki ja Viimsi Spa treener Kersti Ojalill harjutusi, mis aitavad tööpäeva jooksul pingesse läinud kaela-, õla- ja ülaselja lihaseid lõdvestada. Arvutitöö ning pausideta kontorilaua taga istumine väsitab ja tekitab lihaspingeid, seetõttu aga väheneb ka töövõimekus. Nende lihtsate harjutuste abil saad särtsu tagasi ning jaksad ka pärast lõunapausi täie hooga tööle pihta anda. Ilusat uut töönädalat!

Vaata kindlasti ka Kersti teisi videoid:

Päikesetervitus

12 harjutust kõhulihastele

Tuharad ja reied viie minutiga trimmi!

Kersti Ojalill on Viimsi Tervis Spa spordiklubi juht ja treener. Tema tuli appi ka Naistekaga Kaalust Alla projektis osalenud Riinale ning aitas Riinal oma eesmärgini jõuda.

Kersti kohta saad lisainfot lugeda Fitness.ee`s avaldatud artiklist.

Kasutad reklaamiblokeerijat.

Sisu mugavamaks tarbimiseks
telli Delfi Kogupakett või reklaamivaba pakett.

Kogupakett
1€ / kuus*
Sisaldab 11 Eesti tippväljaande tasulist sisu, vähem bännerreklaame, saad jagada kuni 4 kasutajaga.
* Esimene kuu 1 €, edasi 9,99 €
Reklaamivaba pakett
2,99€ / kuus
Saad lugeda tasuta sisu ilma bännerreklaamideta. Ei sisalda tasulise sisu lugemisõigust.
 
Lisan erandi. Vaata AdBlock juhist siit
ja AdBlock Plus juhist siit.
Mõistame, et käid meie juures uudiseid lugemas, mitte reklaame vaatamas. Reklaamidest sõltub meie sissetulek ja see võimaldab meil pakkuda sulle soodsalt head ajakirjandust.