105aastaseks elanud Jaapani arsti väärtuslikud nõuanded, mis tagasid talle pika eluea ja hea tervise

 (23)
105aastaseks elanud Jaapani arsti väärtuslikud nõuanded, mis tagasid talle pika eluea ja hea tervise
Shigeaki HinoharaFoto: REUTERS/SCANPIX

Jaapani arst Shigeaki Hinohara suri 105-aastasena 2017. aastal ja raamatus, mis ilmus müügile natuke enne tema surma, kirjutas arst saladustest, mis on temal võimaldanud elada ja olla õnnelik nii kaua.

1. Mõtle positiivseid mõtteid selleks, et olla ja elada õnnelikult

Hoides oma peas häid ja positiivseid mõtteid, lood sa oma kehas uue energia. Ja see aitab sul elus teha ilusaid tegusid. Et olla õnnelik, peavad su peas olema armastuse, rõõmu ja tänulikkuse mõtteid.

2. Jaga oma teadmisi teistega

Dr. Hinohara viis läbi üle 150 konverentsi. Ta pühendas oma elu teiste aitamisele ning jagades erinevaid töökogemusi ja teadmisi, võis ta tunda väga suurt sisemist rahulolu.

3. Kui sa tunned end hästi, ei pea sa pensionile jääma

Tööl käimise lõpetamiseks ei ole vanust. Kui su töö sind köidab ja sulle meeldib see, millega sa tegeled, siis ei pea sa pensionile jääma.

4. Organiseeri ja planeeri oma aega

Oluline on õppida planeerima igapäevaseid toimetusi. Sa suudad lihtsalt rohkem, kui su aeg on korralikult planeeritud ja kui sul on eesmärgid paigas.

5. Ära ela selleks, et raha kokku kuhjata

Enamik inimesi pole kunagi rahul sellega, mis neil juba on. Nad tahavad kogu aeg rohkem raha ja materiaalseid asju. Ja järelikult ei saa nad kunagi õnnelikuks. Õpi nautima seda, mis sul juba on ja ole selle eest tänulik, enne kui on liiga hilja.

Seotud lood:

6. Leia endale inspiratsiooniallikas

Sa oled ainulaadne ja ei taha ju kellelegi sarnaneda. Ent sa võid end inspireerida neist inimestest, kes on edu saavutanud ja leida vahendeid, mis aitavad sinul omakorda edu saavutada.

7. Valva oma kehakaalu

Ülekaal ja paksus takistavad inimese heaolu ja lühendavad eluiga. Hoolitse oma kehakaalu eest ja toitu tervislikult.

8. Käi trepist

Selleks, et hoolitseda oma tervise eest, unusta ära liftid ja käi trepist. See väike muutus sinu eluviisis tõstab märkimisväärselt igapäevaselt kulutatud kaloritehulka ja aitab sul terve olla.

Loe edasiseid nõuandeid portaalist Kodused Lood.