Ülejäänud hambaharjad annetab lastele Procter & Gamble, kes koostöös Eesti Stomatoloogia Seltsi, koostööpartnerite ning paljude omavalitsustega heategevuskampaania läbi viis.

Procter & Gamble esindaja Marje Venelaine sõnul oli kampaania peamiseks eesmärgiks motiveerida tarbijaid hambaharja tihedamini vahetama ning anda võimalus seda teha ka kindlas vanuses lastel. „Hambaharja vahetamise sagedus on võti tervete hammaste ning suuhügieenini.

Kui hambaarstid soovitavad hambaharja vahetada iga kolme kuu tagant, siis läbiviidud uuringutest on selgunud, et eestlased vahetavad hambaharja keskmiselt iga pooleteise aasta järel. Uus hambahari eemaldab hambakattu aga 30 protsenti efektiivsemalt kui vana,” sõnas Venelaine.

Mare Saag, Eesti Stomatoloogia Seltsi president ütles, et koostöö Procter & Gamble`ga on kestnud juba üle kümne aasta. “Oleme õpetanud Eesti lastele suuhügieeni põhitõdesid kuna vajadus hea suuhügieeni järele algab juba varajases lapsepõlves. Meie efektiivne koostöö Procter & Gamble`ga jätkus ka Blend-A-Med`i heategevuskampaanias ning me loodame koostööle ka tulevikus,” ütles Saag.

Esimesed hambaharjad anti Procter & Gamble esindaja ja heategevuskampaanias osalenud koostööpartnerite poolt üle Eesti suurimale lastekodule — Tallinna Lastekodule — teisipäeval, 18. septembril.

Procter & Gamble koostööpartneriteks Blend-A-Med`i heategevuskampaanias olid Eesti Stomatoloogia Selts, Maxima Eesti OÜ, Rimi Baltic Group, Stockmann, OG Elektra, A-Selver, Hiiu, Saare, Lääne, Pärnu, Järva, Jõgeva, Tartu, Viljandi, Ida-Viru, Rapla, Valga, Võru ja Põlva maavalitsused, Tallinna Linnavalitsus.