40 asja, mida iga 30aastane naine peaks oma tervise heaks tegema

 (5)
40 asja, mida iga 30aastane naine peaks oma tervise heaks tegema
Photo by Artem Beliaikin on Unsplash

30ndast sünnipäevast edasi jõuab kätte aeg, mil hakkad märkama esimesi vananemistunnuseid - kortsukesi, pigmendilaike, nahk ei ole enam nii prink... Selleks, et oma nooruslikku välimust säilitada ja tervist hoida tuleb nüüd ette võtta mõned üpris radikaalsed muudatused oma elustiilis. Võta need 40 asja endale igapäevaharjumusteks ning vaatad ka 60aastasena endale rõõmsalt peeglist otsa ja tõded, et oled jätkuvalt täitsa kobe!

1. Leia trenn, mida sa päriselt ka naudid, nii on treenimine alati lust ja rõõm.

2. Joo rohkem vett.

3. Lõpeta suitsetamine (parem ära üldse alustagi!)

4. Seisa rohkem püsti — see on igal juhul kasulikum kui tundide ja päevade kaupa diivanil või toolil lösutamine.

5. Leia endale kõige sobivam rasestumisvastane vahend. LOE: Naistearst tutvustab: kui kondoom ja pillid ei sobi, siis millised alternatiivsed rasestumisvastased vahendid veel saadaval on?

6. Alkoholitarbimisele tõmba pidurit ning piirdu klaasi kvaliteetse veiniga.

7. Hoolitse selle eest, et su ravikindlustus kehtiks.

8. Suhtu oma kehasse armastusega. LOE: 17 nõuannet, et oma keha lõpuks ometi tõeliselt armastama õppida

Seotud lood:

9. Kohtu tihemini oma sõpradega. LOE: Sa peaksid just nii mitu korda nädalas sõpradega väljas käima, et su tervis püsiks

10. Õpi selgeks mõned kiired ja lihtsad tervisliku toidu retseptid.

11. Leia endale perearst, günekoloog ja hambaarst, kellega sul on hea klapp.

12. Vii end kurssi oma perekonna meditsiiniajalooga.

13. Ole kohal! Harjuta hetkes viibimist ja kohaolekut igal võimalikul hetkel. LOE: Kohalolek — ainuke aeg, mis meil on

14. Käi regulaarselt tervisekontrollis.

15. Seksi rohkem.

16. Seksi turvaliselt.

17. Koosta oma menüü nii, et saaksid võimalikult palju vitamiine toidust.

18. Hoolitse oma vaimse tervise eest. LOE: 20 märki, mis viitavad, et oled kiire elutempo kõrvalt oma vaimse tervise eest hoolitsemise unustanud

19. Unusta ekstreemsed dieedid ja pea meeles, et tervislik on kaotada umbes kilo nädalas, mitte rohkem.

20. Piira telerivaatamist, tee selle asemel trenni või jaluta.

21. Ära virise ega põe, kui oled magusaga patustanud — lase minna ja püüa homme paremini!

22. Kaitse oma südant. Loe: 23 nõuannet terve südame heaks

32. Väldi kahjulikke kemikaale. LOE: Tuletame meelde: neid koostisosasid ei tohi sinu kosmeetikatoodetes olla!
33. Vaktsineeri ennast!

34. Püsi kodus, kui oled haigestunud, et teisi ei nakataks ja ise veel hullemini haigeks ei jääks.

35. Võta enne voodisse minekut meik maha ja läätsed silmast.

36. Viibi võimalikult palju õues. LOE: Looduses viibimine toob kasu tähelepanuvõimele ja vaimsele tervisele

37. Tülitse oma kallimaga vähem ja efektiivsemalt.

38. Tõmba juhe seinast!

39. Maga kindlasti igal ööl kaheksa tundi. LOE: Uni on kullast kallim: kui tahad terve olla, siis pead ka korralikult magama

40. Kasuta iga päev päikesekaitset!

Allikas: Womens Health