Aitab nendest haigustest! Kaheksa looduslikku viisi, kuidas oma immuunsüsteem kaljukindlaks muuta

 (2)
Aitab nendest haigustest! Kaheksa looduslikku viisi, kuidas oma immuunsüsteem kaljukindlaks muuta
Foto: Panthermedia/Scanpix

Pole midagi hullemat, kui olla koos bussis või kontoris inimestega, kes pidevalt nuuskavad, köhivad ja aevastavad ning kuigi kõige hullemad talvekuud on läbi (hurraa!), siis see ei tähenda, et nüüd mõnda aega haiguste pärast muretsema ei peagi.

Jätkuvalt liigub ringi erinevaid pisikuid, mistõttu otsustasimegi üle rääkida, kuidas siis ikkagi saaks kõige paremini haigeks jäämist vältida. Selle asemel, et haiget kolleegi ignoreerid või sooja saamiseks nelja seina vahele peitu poed, võta appi hoopis need kümme täiesti looduslikku viisi, kuidas oma immuunsüsteemi tugevamaks muuta.

1. Maga, maga, maga!

Öö jooksul 7-8 tundi magamist ei pruugi kõigile olla lihtne ülesanne, aga usu meid: korralik ööuni on tugeva tervise alustala! Selle asemel, et poole ööni seriaale vaadata või tööasju ajada, leia aega ka lõõgastumiseks ja stressist vabanemiseks. Pane telefon ära, lülita arvuti välja ja eelista hoopis head raamatut kuni rahulikult unne vajud.

2. Tarbi antioksüdante

See pole mingi müüt — marjade söömine on tõepoolest suurepärane viis, kuidas oma immuunsüsteemi tugevdada, sest need pole mitte ainult antioksüdantiderikkad, aga ka väga kalorivaesed. Ekspertide sõnul on just näiteks mustsõstrad kõige paremaks supertoiduks. Seega, krõpsude ja šokolaadi asemel eelista hoopis peotäit marju ja pista neid ka oma hommikupudru sisse.

Seotud lood:

3. Broneeri lend

Kuigi tugev päike ei ole samuti kasulik, siis mõõdukas koguses päikese käes veedetud aeg teeb su tervisele head. D-vitamiin on tugeva immuunsüsteemi võtmesõna ja päike suudab väga tõhusalt vastikust viirusest jagu saada. Seega, paki kohvrid ja SPF 30 päikesekaitsefaktoriga päevituskreem ning puhka nädal aega palmi all.

4. Higista

Tassikese teega diivanil sooja teki sees istudes võib olla trenni tegemine viimane asi, mis sind kodust välja ajaks, aga sel juhul sa eksid. Aktiivne eluviis on terveks olemise puhul ülioluline.

5. Ära unusta vett juua

Olenemata ilmast on vedeliku tarbimine su tervist silmas pidades väga tähtis. See pole mitte ainult suurepärane viis tagamaks, et su näonahk püsiks veatu ja juuksed säravad, aga lisaks viib vesi toksiinid kehast välja ja võib aidata isegi kaalu kaotada. Kui vett ei taha, keeda endale tassike rohelist teed.

6. C-vitamiin tuleb appi

Oled kunagi mõelnud, miks inimesed kipuvad haigena rohkem tsitruselisi tarbima? Täpselt samamoodi nagu marjad, on ka tsitruselised puuviljad immuunsüsteemi tugevdamiseks üliolulised.

7. Tarbi vähem suhkrut

Sel on põhjus, miks su vanemad peitsid magusa kappi ära ja see pole mitte ainult seetõttu, et muidu oleksid nad vaeseks söönud. Liigne suhkrutarbimine mõjub ka immuunsüsteemile halvasti. Seega, mõtle enne, kui kallad kurgust alla purgi koolat või sööd filmi vaadates ära terve šokolaaditahvli, sest just seetõttu võib olla sul raske viirusest lahti saada.

8. Naudi massaaži

Vahel vajab iga naine pisut hellitust ja massaaž pika töönädala lõpus on selleks ideaalne, sest see aitab sul vabaneda üleliigsest stressist ja ärevusest.

Allikas: Career Girl Daily