Arstid soovitavad: hämmastavalt lihtne trikk, mis garanteerib sulle igaks järgnevaks ööks hea une

 (23)
Arstid soovitavad: hämmastavalt lihtne trikk, mis garanteerib sulle igaks järgnevaks ööks hea une
Foto: Kinga Cichewicz/Unsplash

Oled proovinud enda arust kõike, et öösel normaalselt magada, kuid mitte miski ei tundu aitavat? Võib-olla ei ole sa veel proovinud seda väga lihtsat nippi, mis aitab sul kindlasti uinuda ja vähendab stressi.

Tehnoloogia on muutunud meie elu lahutamatuks osaks, ja kuigi me kõik teame, et enne magamaminekut ei ole soovituslik telefonis kerida, siis uuringud näitavad, et 80% inimestest siiski teeb seda. Ja veelgi rohkem inimesi kasutab nutiseadmeid kohe siis, kui üles ärkab: lausa 89%. See on muutunud nii igapäevaseks tegevuseks, et me isegi ei pane seda enam tähele.

Kuid selline tegutsemivsiis mõjutab paljude inimeste unegraafikut ja üldse mitte positiivsel viisil. Ekraani valguskuma ärritab meie silmi ja tekitab uinumisel suuri raskusi. Arstide sõnul ei tohiks vähemalt tund aega enne uinumist kasutada nutiseadmeid. Aju peab pidevast infoküllusest puhkama.

Väike nipp, kuidas hakata iga öö paremini ja kiiremini uinuma: pane kõik oma vajalikud nutividinad umbes tund aega enne magamaminekut laadima, ning ära puutu neid enam peale seda. Kuid oluline nipp seisneb selles, et sa pead need laadima panema teise tuppa, mis ei ole kohe kindlasti sinu magamistuba. Kui sa elad aga ühetoalises korteris, pane nutiseadmed laadima nii kaugesse nurka, kui vähegi võimalik.

Muuda magamistuba endale täiuslikuks puhkepaigaks. Et see saaks olla päriselt puhkamiseks loodud, peab see olema nutiseadmevaba.

Allikas: Camille Styles