Ei kevadväsimusele! 14 nippi uueks nädalaks, mis aitavad ka pärast lõunapausi reibas olla

 (1)
Ei kevadväsimusele! 14 nippi uueks nädalaks, mis aitavad ka pärast lõunapausi reibas olla
Panthermedia, Scanpix

Väljas on kevad, mõnes kontoris pole seda aga mitte märgatagi. Eriti raskeks muutub olukord päeva teisel poolel, vahendab Dobrõje Sovetõ. Kuidas küll koondada oma mõtteid ja süveneda töösse?

Mine korraks õue

Uni tuleb sageli peale hapniku vähesuse tõttu. Seepärast mine õue. Isegi siis, kui ilm ei taha seda üldse lubada. Hinga õhku sisse, lõdvestu ning võid taas tööle pühenduda.

Joo ära klaas vett

Kas tunned, et silmad hakkavad kinni vajuma? Joo siis ära suur klaasitäis külma vett. Unustame pahatihti, et vajame vett. Mida enam sa päeva jooksul jood (mõistlikkuse piires loomulikult), seda paremini ennast tunned.

Söö vahepalaks midagi tervislikku

Mõni tund pärast lõunat sirutub käsi iseenesest kolleegi laual oleva šokolaadi poole. Ürita näksida aga hoopis midagi kasulikumat. Olgu selleks lahja jogurt, peotäis mandleid, õun … Kui tahad säilitada värskuse ja hea tuju päeva lõpuni, väldi maiustusi. Magus on kui narkootikum: tahaks ju nii väga ning esialgu maitsebki hea, seejärel tuleb aga tuju langus.

Trepist üles

Õnneseened on need, kes kontorini jõudmiseks peavad kasutama treppe. Mööda treppe kõndides muutud reipamaks ning ühtlasi põletad ka oma liigseid kaloreid.

Löö kord majja

Korista oma töölaud ning kummalisel kombel aitab see sul otsekohe tunda end palju edukamana ja produktiivsemana. Tunned, kuidas energia sinusse voolab.

Seotud lood:

Tukasta

Lase hetkeks silm looja. Loomulikult on kontoriruumides keeruline endale mugavat magamistuba organiseerida. Kui on aga mingigi võimalus end mõneks minutiks kerra tõmmata, ära sellest loobu ja korralda endale väike vaikne tund.

Mõned inimesed, kes tunnevad oma biorütme, oskavad istudeski tukastada. Räägitakse, et 20 minutit sellist und (keera endale äratuskell üles) aitavad suurepäraselt õhtuni vastu pidada.

Keeda teed

Vali roheline tee. See kiirendab ainevahetust ning virgutab sind sama hästi kui kohv. Lisaks on roheline tee kasulike ainete ja antioksüdantide varaait.

Pista põske tükk tumedat šokolaadi

Kui kasulikku vahepala ei õnnestunud süüa ning käsi sirutub siiski kolleegi laual oleva šokolaadini, siis olgu see tume šokolaad. Väike tükike mõjub sama hästi kui tass espressot.

Kuula muusikat

Kuula särtsakat muusikat (kõrvaklappidega muidugi). See äratab su kergesti üles — tõstab tuju ja lisab jõudu tööpäeva lõpuni.

Hinga

Hingamisharjutused täidavad vere hapnikuga, löövad pea selgeks ja kaotavad stressi. Hinga maksimaalselt sügavalt ja aeglaselt.

Tõuse ja siruta ennast

On lausa piin istuda terve päev liikumatult laua taga. Tee mõned lihtsad sirutusharjutused.

Korrasta oma postkast

Lõdvestunud olekus pärast lõunasööki vaata üle oma postkast. Tunned end otsekohe reipamalt.

Koosta nimekiri töödest, mis tuleb päeva lõpuks valmis teha
Pärast lõunat hakkavad meid segama kõiksugused pisiasjad. Koosta siis nimekiri töödest, mida pead veel tegema.

Koosta plaan homseks

Nimekiri konkreetsetest töödest, mis oma järjekorda ootavad, distsiplineerib sind. Plaan ülehomseks jne on veel kõrgem tase, mis aitab sul tööl välja paista.