Hoia alanud aastal oma silmi: tee kaks korda päevas kahe pliiatsi harjutust

Kontoritöötajale kohustuslik!
Hoia alanud aastal oma silmi: tee kaks korda päevas kahe pliiatsi harjutust
Pilt on illustreerivPanthermedia, Scanpix

Paljud meist veedavad suure osa päevast arvuti ees. Ükski lihas ei pea vastu kaheksat tundi pinge all olemist, nii ka silmalihas. Ajakirja Eesti Naine värske number õpetab silmavõimlemist. Toome ka Naisteka lugejateni kahe pliiatsi harjutuse, mida tuleks tööpäeva jooksul teha vähemalt kaks korda.

1. Võta kaks pliiatsit või pastakat, mille peale on midagi kirjutatud, siruta üks käsi ühe pliiatsiga silmade kõrgusel enda ette, umbes 50 cm kaugusele.

2. Teise kätte võta teine pliiats ning aseta see umbes 20 cm kaugusele ninast — jälgi, et mõlemad pliiatsid oleksid silmade kõrgusel.

3. Suuna pilk tagumisel pliiatsil olevale kirjale ja hoia pilku sellel umbes minut aega — esimene pliiats paistab nüüd kahekordsena.

4. Seejärel keskenda pilk esimesel pliiatsil olevale kirjale, vaata ka seda umbes minut — nüüd näed tagumist pliiatsit kahekordselt.

5. Lõpetuseks lõdvesta silmi — vaata aknast välja kaugele või ruumi kõige kaugemasse punkti ning lase pilk 2-5 minutiks lõdvaks.

Loe, kuidas silmi pikkade tööpäevade ajal hoida ja milliseid harjutusi silmadele veel teha saab ajakirja Eesti Naine värskest numbrist.