Kui su silmad on kogu aeg väsinud, siis proovi neid tõhusaid harjutusi, et silmalihaseid tugevdada


Kui su silmad on kogu aeg väsinud, siis proovi neid tõhusaid harjutusi, et silmalihaseid tugevdada
Foto: Shutterstock

Kui sa kasutad sageli silmatilku või tunned õhtupoolikul, et silmad on väsinud ja pilk pole enam nii terav, viitab see sellele, et su silmalihased on nõrgad, aga tõhusate harjutustega saad lihaseid treenida ja Naisteleht õpetab selgeks, kuidas.

Silmad sissepoole: "Buratino nina" tehes saad kontrollida, et sinu sõrmed oleksid võrdselt silmade keskel, see võimaldab mõlemad silmad võrdselt sissepoole pöörata ja peale seda suuna pilk esimesele sõrmele, hoia pilk seal ning tee kindlaks, et näed tagumist sõrme kahekordselt. Nüüd suuna pilk tagumisele sõrmele ja peaksid tajuma, et sinu ees on uduselt kaks sõrme.

Kolmas pöial: Pane mõlema käe pöidlad vastu nina, nüüd näed oma pöidlaid uduselt, siis hakka aeglaselt pöidlaid ninast eemale viima, vaadates vaheldumisi ninaotsa ja pöidlaid. Ühel hetkel tekib keskele kolmas pöial, vii pöidlad silmadest 30-40 cm kaugusele, kui kolmas pöial püsib, hakka viima pöidlaid teineteisest eemale, ja kui kolmas pöial kaob, alusta uuesti algusest.

Loe veel KOLME silmatreeningu harjutuse kohta Naistelehest.