Medicumi turundusjuhi Karin Pärnpuu sõnul on Medicumi eesmärgiks muuta nii teenindust kui keskkonda järjest kliendikesksemaks. “Medicumi teenindusregistrisse kuulub ligi 100 000 klienti. Nii näiteks peab esmaspäeva hommikul kella 8-12 Tallinna tervishoiuasutusse sissehelistamisel päris pikalt kõneootel olema. Samas Interneti teel on seda võimalik teha ükskõik mis ajal ja kohas,” selgitas Pärnpuu.

Hetkeseisuga registreerub Interneti teel (www.medicum.ee) arsti vastuvõtule keskmiselt kümme inimest päevas, kuid registreerujate arv suureneb pidevalt. “Arvestades, et me pole inimesi sellest võimalusest seoses testperioodiga üldse teavitanud, võib uut teenust väga edukaks pidada. Ise arvestame, et online süsteemis hakkab registreeruma neljandik meie klientidest,” sõnas Pärnpuu.

Interneti teel registreerimiseks on tarvis siseneda Medicumi koduleheküljele ja sisestada nimi, isikukood, valida arst ja vabade vastuvõtuaegade seast sobiv. Programm kontrollib automaatselt Haigekassa andmebaasist järgi, kas registreerujal on olemas kehtiv ravikindlustus ja kes on tema perearst.

Online-registreerimise süsteemi väljatöötamisega alustati rohkem kui aasta tagasi ning tänavu kevadel alanud testperiood on edukalt lõpule jõudnud. “Oleme saanud väga positiivset tagasisidet perearstidelt, eriti Tallinnast väljaspool töötavatelt arstidelt. Neil on väga mugav oma patsient kohe vajaliku spetsialisti juurde registreerida ja suur jooksutamine jääb ära,” lisas Pärnpuu. Interneti teel saab registreeruda 120 arsti juurde, lisaks saab valida meditsiiniliste uuringute ja taastusravi teenuste aegu.

Online-registreerimine on vaid osa infotehnoloogilisest arengust, millesse Medicum on tänavu planeerinud investeerida 3,4 miljonit krooni.

Lasnamäe Tervisekeskus Medicum on suurim haiglavälist arstiabi pakkuv meditsiiniasutus Tallinnas. Medicumis on 450 töötajat ning ligi 100 000 nimega patsiendiregister. Lasnamäe Tervisekeskus asutati 1986. aastal Lasnamäe Polikliinikuna, mis aastast 1999 tegutseb eraettevõttena. Medicum on Lasnamäe Tervisekeskuse uus kaubamärk.