On aeg vabaneda kõhupiirkonda ladestunud rasvast! Talita paari nõuande järgi ja naudi muutusi

 (17)
On aeg vabaneda kõhupiirkonda ladestunud rasvast! Talita paari nõuande järgi ja naudi muutusi
Foto: Shutterstock

Kui sa tahad lahti saada kõhurasvast, siis pole sul mõtet hakata tegema 50 kätekõverdust päevas. Esiteks kurnad sa end ruttu ära, teiseks ei pruugi see sind aidata. Mis aitab? Muuda oma toitumist ja tee spetsiaalseid harjutusi, mis põletavad ruttu kõhurasva.

Liiguta ennast

Jäta meelde, et rasva hakkad sa põletama täpselt sellest hetkest, kui sa oled otsustanud ennast rohkem liigutama hakata. Selle selgitus on väga lihtne: osaliselt ladestub rasv sellepärast, et keha ei suuda põletada ära nii palju, kui talle antakse nii magusat kui rasvast. Seega muuda oma eluviisi ja mine näiteks lifti asemel trepist üles või tule eelviimases peatuses trammi pealt maha. Või kui sul on istuv eluviis, tõuse nii tihti püsti, kui võimalik. Aga ühestki treeningust ei ole kasu, kui sa oma toitumises ei sea sisse muutusi.

Õpi uuesti sööma

Teiste olemasolevate põhjuste seas (stress, harjumused, istuv eluviis, hormoonid või siis seedeprobleemid) on rasva ladestumise põhjuseks käitumisprobleem, millest omakorda on saanud alguse halvad toitumisharjumused. Liiga rasvane või magus toit ja poolfabrikaadid soodustavad rasva ladestumist. Üldiselt võib öelda, et toit on niiöelda halva kvaliteediga, mille tõttu organism ei saa kätte kõike vajalikku selleks, et energiat toota. Siin aitab, kui asendada loomse päritoluga valgud taimsega, kasutada või asemel rohkem oliiviõli.

Seotud lood:

Enne igasuguse dieediga alustamist on tähtis aga õppida oma keha kuulama. Teada, millal kõht on täis ja mitte süüa liiga palju. Seejärel paralleelselt spordi tegemisega, tuleb vähendada suhkru ja rasva tarbimist ning lõpetada üldse igasuguse kiirtoidu ja poolfabrikaatide söömine. Eelistada tuleks mitmekesisust et toidulaualt ei puuduks valgud, tärklis (vastavalt söögiisule), aedviljad, puuviljad ja kaltsiumiallikas. Kõike ei ole vaja välja arvutada ja kaaluda, tähtis on jaotada kõik võrdselt nädala peale.

Väldi jõutreeningut ja eelista kardiot

Kardiotreening võimaldab põletada rohkem rasva, sest ta treenib organismi, võttes niiöelda sihikule just rasva. Pulsisagedus peaks jääma 120-150 löögi vahele minutis sõltuvalt vanusest. Nii oleks treening kõige optimaalsem selleks, et põletada rasva.

Ära unusta regulaarsust

Keha harjub ruttu, kui sa lõpetad treenimise, eriti juhul, kui sa ei muuda oma toitumist. Selleks aga, et rasvast lahti saada, tuleb oma seatud eesmärkidele kindlaks jääda.

Loe ülejäänud nõuandeid portaalist Kodused Lood.