Padi võib tekitada pingeid ja kaelavalu! Kui sinu padi ei läbi seda surumistesti, on aeg soetada uus

 (2)
Padi võib tekitada pingeid ja kaelavalu! Kui sinu padi ei läbi seda surumistesti, on aeg soetada uus
Foto: Lukasz Dziegel/Pexels

Uneekspertide sõnul muutuvad padjad ajapikku lamedamaks ja vähem toetavaks. Just seetõttu peaksid padja regulaarselt välja vahetama.

Kui sul on raskusi kogu öö sügavalt magamisega, võib selles olla süüdi sinu padi.

Asjatundjate sõnul peaksid vana padja kolme aasta järel ära viskama, kuna see ei anna keha ülaosale piisavalt korrektset tuge. Ajapikku padja pehmus ja kohevus vähenevad ning padi puudub lamedamaks ja kõvemaks.

Seega, kas sinu padi on oma aja juba ära elanud?

Uneeksperdid avaldasid, et kaks imelihtsat testi suudavad teada anda, kas sa peaksid oma voodipesu välja vahetama.

Surumistest

Saad oma padja kvaliteeti kontrollida, asetades selle tugevale pinnale ja surudes kätega selle peale. Kui sinu padi on heas korras, peaks see esialgse vormi koheselt pärast käte eemaldamist taastama.

Sadulakoti test

Kui muretsed, kas sinu padi on juba liiga vana, on see nipp justkui sinu jaoks loodud.

Aseta padi oma käe peale ja nüüd voldi see kokku nagu sadulakott. Kui sul õnnestub padi ilma igasuguse vaevata perfekselt kokku voltida, on aeg see välja vahetada.

Kuidas aga teada, missugune peaks olema padi, mis aitaks sul saavutada parima ööune? Ekspertide sõnul võib siinkohal sinu lemmik magamise poos abiks tulla.

Seotud lood:

Kui sa magad selili, on sinu parimaks valikuks pehme padi, kuna see ei tekita kaela pingeid ega suru seda liiga üles.

Kui sulle meeldib aga külili uinuda, peaksid hoopis valima tugeva ja kõrgema padja, kindlustamaks, et sinu kael saab magades olema selgrooga ühel joonel.

Samuti soovitavad asjatundjad asetada teise padja põlvede vahele, et ennetada alaseljavalu, mis toestuseta külili magades tekkida võib.

Kõhuli magajad peaksid samuti leidma pehme padja, mis toetab kaela ja selga ning asetama padja kõhu alla, et vähendada alaselga tekkivaid pingeid.

Kui sulle meeldib aga hoopis vaheldus ning oled öö jooksul kõigis kolmes asendis, peaksid valima keskmise kõrgusega padja, mis toetab sind külili olles, kuid on samas piisavalt madal, sobides ka selili magamiseks.

Une asjatundjad märkisid samuti, et saad oma padja eest hoolitsedes selle eluiga pikendada, raputades seda iga paari päeva järel, kuna see aitab patja värske õhuga täita.

Allikas: The Sun