Tahad kaalust alla võtta? Sel juhul pead lõunapausi ajal tegema olulise muudatuse

 (19)
Tahad kaalust alla võtta? Sel juhul pead lõunapausi ajal tegema olulise muudatuse
Foto: bantersnaps/Unsplash

Ehkki majanduslikus mõttes on hea idee võtta toitu tööle kaasa, sest tihtipeale on kodus ise valmistatud toit kõvasti odavam ja ka tervislikum, kui kohvikust ostetud söök, siis toidu kaasa võtmine tööle ei ole alati just kõige figuurisõbralikum. Miks?

Sest kui sa võtad söögi tööle kaasa, liigutad sa ennast päeva jooksul veelgi vähem, kui siis, kui sa ei võtaks toitu kaasa ja oleksid sunnitud seda kusagilt ostma minema.

Mõtle nüüd ise — kaheksa tundi laua taga istumist, ehk oled tulnud autoga tööle ja lähed ka autoga koju, õhtuti ei viitsi alati trenni minna… Kui mitu päeva on nädalas, kus sa peaaegu ennast ei liigutagi? See ei ole ju kuidagi kasulik.

Sellepärast olekski vajalik lõunapausi ajal viia sisse oluline muudatus. Me ei soovita sul hakata väljas söömas käima, kui sa oled inimene, kes armastab toitu hoopis kodust kaasa võtta.

Küll aga soovitame me sul lõunapausi ajal õues käia. Tee kiirkõndi kasvõi 20-30 minutit. See on kasulik figuurile ja lisaks füüsilisele tervisele mõjub see suurepäraselt ka vaimsele tervisele. Mõnusa jalutuskäigu ajal saad sa oma pea mõneks hetkeks töömõtetest puhtaks ja tagasi tööle jõudes on su pea värske ning uued head mõtted tulevad senisest palju suurema hooga.

Nüüd, kui kevad on juba päris lähedal, tähendab lõunapausi ajal õueskäik ka seda, et sa saad vajalikku D-vitamiini. Ja lisaks sellele saad sa mõnda aega puhata oma silmi, sest ega kaheksa tundi järjest ekraani taga istumine sulle hästi ei mõju. Ja kui sul on vaja näiteks mõnel pakil järgi käia, saad selle tegevuse sättida oma lõunapausi sisse ja selle võrra säästa oma aega õhtul.

Allikas: DailyMail