Tahad kaalust alla võtta trenni tegemata? See on võimalik, aga ainult NII

 (5)
Tahad kaalust alla võtta trenni tegemata? See on võimalik, aga ainult NII
Foto: Pexels

Inimesi on erinevaid — osadele meeldib trenni teha ja tervislikult toituda, teised eelistavad mugavamat eluviisi. Üks mis kindel, kaua tahavad kõik elada ja normaalsed välja näha samuti. Avaldame nipid nendele, kes trenni tegemisest ei vaimustu, aga kaalu kaotada tahavad.

Joo palju vett, sest esiteks tekitab see kiiresti täiskõhutunde ja hoiab ära nii mõnegi soovi tarbetult näksida. Teiseks on vee joomine organismile vajalik, kui piisavalt vett ei tarbi, võivad tekkida erinevad tervisehädad päris kiiresti.

Kui vee joomise oled korda saanud, siis vaata kriitilise pilguga üle, kui palju sa suhkrut tarbid. Enamikul inimestel on selles osas silmaklapid peas, sest nii paljud toidud, mis isegi ei ole väga magusad, sisaldavad suurtes kogustes suhkrut. Näiteks ketšup.

Kui sa tunned, et saaksid sellega hakkama, võiksid lugeda ka oma kaloreid, sest kui kaal tõuseb, on ju põhjuseks see, et sa tarbid rohkem kaloreid kui jõuad neid ära kulutada. Ja kui sulle trenni ei meeldi teha, siis see ongi ehk võtmeküsimus, miks sa ei suuda alla võtta?

Võib-olla tasuks sul võtta harjumuseks pidada toidupäevikut, kuhu sa kirjutadki üles kasvõi umbkaudu, palju milleski kaloreid oli ja mis sa veel päeva jooksul tegid. Siis saad ülevaate, kui palju sa tegelikult sööd ja mida võiks muuta.

Ja üks mis kindel — proovi eemaldada oma menüüst need tühjad kalorid, mis tekitavad sulle vaikselt ja salakavalalt kaalu juurde. Ehk proovi vähendada küpsiste, kommide, karastusjookide ja alkoholi tarbimist. Need on väikesed ampsud ja lonksud, mis kokkuvõttes sisaldavad palju mõttetuid kaloreid ja kõhtu ei täida.

Allikas: Fitwirr