Tahad teha omalt poolt kõik, et mitte haigeks jääda? Need on kõige paremad toiduained immuunsuse turgutamiseks

 (8)
Tahad teha omalt poolt kõik, et mitte haigeks jääda? Need on kõige paremad toiduained immuunsuse turgutamiseks
Foto: Mike Kenneally/Unsplash

Kogu aeg on oluline oma tervise eest hästi hoolt kanda, aga praeguse koroonakriisi ajal mõtlevad inimesed tõenäoliselt aina rohkem, kuidas ennast ikka tervena hoida. Toome sinuni mõned head toiduained, mida tasuks immuunsuse turgutamiseks tarbida.

Tsitruselised, näiteks apelsin ja sidrun: need imelised ja mahlased viljad ju lausa pakatavad C-vitamiinist. Sügisel on neid oluline tarbida oma immuunsüsteemi heaks.

Rohelised köögiviljad, näiteks spinat: keha jaoks on oluline ka A-vitamiin. Kuidas saada aru, kui sul on A-vitamiini puudus? Loe SIIT.

Paprika: paprika sisaldab nii A- kui ka C-vitamiini, ehk siis kombinatsioon mõlemast vajalikust vitamiinist. Lisa seda julgelt salatisse ja miks mitte näiteks hommikusele võileivale?

Keefir: hea probiootikumide allikas!

Roheline tee: esiteks sisaldab õige roheline tee häid antioksüdante, ja teiseks, külmal sügisõhtul on ju imehea turgutada ennast tassikese kuuma teega.

Seotud lood:

Ingver: kindlasti püüdis omal ajal vanaema rääkida sulle ingveri söömise kasulikkusest, ära lase sel väärtuslikul informatsioonil ununeda. Kui niisama ei meeldi ingverit süüa, lisa seda oma tee sisse.

Küüslauk: see pisike vänge maitsega toiduaine ju lausa pakatab tervisest. Hea nipp: õpeta oma lapsed juba varakult küüslaugu maitsega harjuma, siis saad seda neile rahus viirusteperioodil sisse sööta.

Allikas: Insider