Tasub katsetamist: Jaapanist pärit uinumismeetod, mis võib aidata sul viimaks päriselt magama jääda

 (28)
Tasub katsetamist: Jaapanist pärit uinumismeetod, mis võib aidata sul viimaks päriselt magama jääda
Foto: Kinga Cichewicz/Unsplash

Oled juba kõike proovinud — ei joo enam õhtuti kohvi, ekraane ka ei vaata tund aega enna magamajäämist ja oled oma elust stressi eemaldanud, aga ikka ei suuda magama jääda? Proovi üht väga vähe aeganõudvat tehnikat, sest see võib lahedada kõik sinu probleemid.

Mis tehnika see siis selline on? Tegemist on Jaapanist pärit uinumismeetodiga, mis põhineb stressi ja päevamurede leevendamisel. Ära muretse, keegi ei käsi sul enne magamaminekut ühel jalal seista ega võtta mõnda muud huvitavat joogapoosi, sa võid lihtsalt pikali visata.

See on meetod, mida saabki teha just siis, kui sa nagunii ennast voodisse magama sätid.

Mine voodisse, võta mugav asend, sule oma silmad ja pane näpp oma paremasse ninasõõrmesse või suru see kinni, et sa saaksid hinagata ainult läbi vasaku ninasõõrme. Puhasta oma pea kõikidest mõtetest ja keskendu ainult läbi vasaku ninasõõrme hingamisele. Peale mõne minuti möödumist peaksid tundma end lõõgastatuna ja unisena. Kui mitte, siis pead veel mõni minut seda tehnikat proovima või mõistma, et sa ei olegi tegelikult üldse unine ja magamamineku aeg ei olegi veel kätte jõudnud.

Uneeksperdid soovitavad seda meetodit proovida kõigil, kellel on raskusi magama jäämisega või kes ärkavad tihti öösiti üles. Kui ka sina ärkad iga heli ja prõksu peale üles, siis proovi kasutada seda meetodit, et uuesti magama jääda.

Allikas: LadBible

Inglite aeg