Oled pidevalt ärevil? Siis jäta need toidud edaspidi oma menüüst välja

 (15)
Oled pidevalt ärevil? Siis jäta need toidud edaspidi oma menüüst välja
Foto: Unsplash

Sõidad mööda teed ja näed tahavaatepeeglist vilkuvaid tulesid. See on kindel: see on politsei ja sa saad kohe trahvi! Isegi, kui sa pole midagi valesti teinud ja tegemist on lihtsalt juhusliku kontrolliga. Sul on klomp kurgus ja tunned, et võiksid oksendama hakata. Sa koged ärevust.

Antud olukorras on tegemist ajutise ebameeldivustundega, aga ärevus, mida tunned, ei ole tegelikult juhuslik ja ei pruugi kaduda. Kas teadsid, et ärevus on üks kõige sagedamini esinevaid vaimse tervise häireid ja mingil põhjusel loodavad paljud inimesed sellest spetsialisti abita pääseda.

See, mida sa sööd, muudab ärevushäired hullemaks

Hinnanguliselt üks täiskasvanu viiest kannatab ärevushäirete all ja pooled neist ei palu abi. Nad üritavad end ise terveks ravida ja mõned nende vahendid mõjuvad pigem halvasti kui hästi. Õnneks on aga ärevus ravitav ja üks viis selleks on vaadata üle, mida sa sööd.

Jah, see, mida sa sööd, võib süüa sind. Kas teadsid, et paljud toidud mõjutavad meie närvisüsteemi ja põhjustavad aja jooksul ärevust? Kui oled sellest väsinud, väldi järgnevate toitude ja jookide tarbimist:

  1. Valge sai
  2. Šokolaad
  3. Ketšup
  4. Alkohol
  5. Erinevad mahlad
  6. Frititud toidud
  7. Kerged salatikastmed
  8. Kunstlikud magusained
  9. Kohv
  10. Energiajoogid
  11. Karastusjoogid
  12. Alkohol
Seotud lood:

Kokkuvõtteks

Ärevushäirete puhul võid tunda, et mida rohkem sa näed vaeva, et neist vabaneda, seda sügavamale häirete küüsi sa vajud. Õnneks on aga võimalik ärevust kontrollida ja see võita.

Esiteks, kui sul on ärevushäired, et tohiks sa loota sellele, et saad neist ise üle. On olemas mõned lihtsad viisid, mis aitavad sümptomeid leevendada, näiteks mediteerimine ja jooga. Lisaks tasub ka vaadata üle, mida sa sööd, sest su keha vajab tervislikke toitaineid.

Allikas: Power of Positivity