Seitse snäkki, mida oma tervise nimel vältida

 (17)
Seitse snäkki, mida oma tervise nimel vältida
Scanpix

KAALUABI: Süüa või mitte süüa, sõltub näksidest. Tervislike valikute korral on näksid ning söömine suurte söögikordade vahel pigem tervislik ja soovitav, kuid paljud tavapärased vahepalad on tegelikult täis soola, suhkrut ja vahel ka kahjulikke kemikaale, mis tervisele hoopis hästi ei mõju. Siit sulle 7 vahepala, mida oleks soovitav vältida.

1. Kartulikrõpsud
Lisaks sellele, et kõrpsud sisaldavad palju rasva, naatriumi ning kaloreid, on neil ka kõrge glükeemiline indeks, mis viib veresuhkru taseme hetkeks kõrgele, et siis hooga langeda ning söömisisu suurenda.

2. Riisileivad
Paljud arvavad, et riisileivad on ohutu vahepala, kuid tegelikult on nad sama ebatervislikud kui kartulikrõpsud ning koogid. Riisigaletid on valmistatud valgest riisist, mis on tegelikult vaid kiired süsivesikud. Paljud neist on ka maitsestatud ning sisaldavad liiga palju suhkrut või soola.

3. Marjamuffinid
Sage toit kohvi kõrvale, ning sageli räägitud kui tervislikum valik, sest sisaldab marju ja puuvilju. Kui sa ei ole neid ise valmistanud, vaid ostnud kauplusest, oleks soovitav neid valitda, sest lisaks sellele, et sisaldavad sageli liigselt suhkrut, on seal ka palju keemilisi lõhna- ja maitseaineid.

4. Mees röstitud soolased pähklid
Kombinatsioon rasvast, suhkrust ja soolast viivad selleni, et oled suuteline kogu kausitäie ise nahka panema, ilma mingi probleemita. Pähklid on kõige kasulikumad oma loomulikus variandis, seepärast väldi neid maitsestatuna.

Seotud lood:

5. Mikrolaineahju popkornid
Jättes kõrvale töödeldud süsivesikud ning soola sisaldavad popkornid palju ebatervislikke transrasvu. Lisaks on sellised kotid tavaliselt täis kemikaale, et takistada popkornide koti külge kinni jäämist. Tee selle asemel popkornid tavalises rasvas potis,kasutades nii vähe rasva kui võimalik ning väldi soolamist.

6. Kuivatatud puuviljad
Suudaksid süüa korraga seitse mangot või 12 virsikut? Väike kotitäis kuivatatud puuvilja sisaldab praktiliselt nii palju puuvilju. Kuivatates kaotab puuvili oma kasulikumad omadused, kuid säilitab suhkrusisalduse. Meie keha ei ole loodud nii palju suhkrut korraga tarbima, isegi kui see tuleb looduslikust allikast.

7. Light-karastusjoogid
Light-joogid on kõige ebatervislikum valik, sest sisaldavad sageli vähki tekitavad magusainet aspartaami, mis võib tekitada ka neuroloogilise probleeme. Lisaks mõjutab see vajadust keskajus, mis suurendab isu.

Allikas: improveme.se