Toitumisterapeut soovitab: viis supertoitu, mis peaksid kindlasti su menüüs olema

 (18)
Toitumisterapeut soovitab: viis supertoitu, mis peaksid kindlasti su menüüs olema
Scanpix

Toitumisterapeut Annely Soots loetleb ajakirjas Anne&Stiil üles viis supertoitu, mida me kõik peaksime märksa rohkem sööma.

1. Kalaõli

Meie keha ei suuda oomega-3 rasvhappeid toota, mistõttu on neid vaja saada toidust, näiteks rasvasest kalast.

Vaata veel: Kuidas valida tervislikku kalaõli?

2-3. Kapsas ja punapeet

Mõlemad on vähivastastest ja keha puhastumist soodustavatest ühenditest pungil.

Loe ka: Peet, aroonia ja jõhvikas — parimad vererõhualandajad

Kapsa kiituseks

4. Puuviljad ja marjad

Soovitan vikerkaarevärvi puu-ja köögivilju iga päev, hakituna vähemalt seitse klaasitäit. Eriline vitamiinipomm on mustsõstar!

Uuri lisaks: Vikerkaaretoit hoiab sind terve ja noorena

5. Läätsed

Kaunviljad on head kiudainete allikad, aitavad parandada soolestiku tegevust ja langetada kaalu.

Seotud lood:

Toit, mis aitab kaalulangusele kaasa

Loe veel: Läätsed täidavad rikka ja vaese mehe kõhu