20 olukorda, mis kirjeldavad hästi ärevushäirega inimese igapäevaelu

 (31)
Kas sina ka?
20 olukorda, mis kirjeldavad hästi ärevushäirega inimese igapäevaelu
Foto: Ian Espinosa/Unsplash

Paanikahäire, hüsteeriliselt nutmine ja inimesed, kes ei saa sinust aru — need kirjeldavad täielikult ärevushäirega inimeste olukordi. Kuid see pole veel kõik. Saa teada, milliste situatsioonidega peavad ärevushäirega inimesed igapäevaselt silmitsi seisma.

Kui sul on ärevuhäire või kannatad paanikahoogude all, siis tea, et sa ei ole üksinda. See häire muudab igapäevaelu raskeks, kuid kui oled siiani hakkama saanud, saad ka edaspidi. Nendes olukordades ja lausetes tunned end kindlasti ära. Need on situatsioonid, kus ei oska kuidagi käituda ja tunned end väga ebamugavalt. Kui sul ei ole ärevushäiret, loe need laused mõttega läbi ning proovi järgmine kord kedagi sarnases olukorras nähes aidata või teistmoodi käituda.

1. Kui keegi palub sul maha rahuneda

2. Kui tekib tunne, et kõik arvavad, et sa reageerid üle

3. Kerge paanikahoog, kui keegi ütleb, et see pole asi, mille üle muretseda

4. Kui proovid mõelda tõeliste põhjuste peale, miks paanikahoog üldse algas

5. Kui sa tunned, et teised inimesed vahivad sind keset paanikahoogu

6. Kui sa ei suuda leida sõnu, et kirjeldada oma ärevushäiret võõrale inimesele

7. Kui proovid oma ärevushäirest mööda vaadata ja kinnitad endale, et paanikahoog jääb tulemata

Seotud lood:

8. Kui sa oled sotsiaalses keskkonnas, ning muutud äkki rahutuks, kui ei tunne ärevust

9. Kui sa oled sotsiaalses keskkonnas ja paanikahäire tuleb ilma mingi selge põhjuseta

10. Kui sa otsustad koju minna, sest mitte sina ei kontrolli enam oma ärevust, vaid ärevus kontrollib sind

11. Kui sa tunned end süüdi, lahkudes peolt või restoranist oma ärevuse pärast

12. Kui keegi ütleb, et sa ei tundu üldse olevat ärev inimene

13. Kui sa oled pikal lennu- või bussisõidul ning hakkad mõtlema kõige selle üle, mis võib valesti minna

14. Kui proovid selgitada oma ärevushäiret kellelegi, kes ei saa aru, mida sa üle elad

15. Kui saad aru, et sina oledki päriselt see inimene, kellel on ärevushäire

16. Kui sa avastad, et hakkad juba ära harjuma sellega, et igas sotsiaalses olukorras on sul paanikahoog

17. Kui sa üritad meeleheitlikult leida endale sõpra, kellel on samuti ärevushäire

18. Kui sa lõpuks leiad endale sõbra, kes saab päriselt aru, mida sa üle elad

19. Kui sa jõuad lõpuks koju ja tunnistad endale, mida kõike sa päeva jooksul korda saatsid

20. Kui sa tunned lõpuks rahulolutunnet enda sees peale pikka ja rasket päeva

Allikas: Yourtango