Alusta juba täna! 8 lihtsat ja tervislikku harjumust, mida iga inimene peaks kiiresti omaks võtma


Alusta juba täna! 8 lihtsat ja tervislikku harjumust, mida iga inimene peaks kiiresti omaks võtma
Foto: Brooke Lark/Unsplash

Kiire elutempo juures on väga raske elada tervislikult, kuid need harjumused võtavad vähe aega ja on sulle väga kasulikud. Kui neid natuke aega teha, jäävad need ka kergesti külge.

Joo rohkem vett

Eriti kontoris töötavad inimesed teavad, kui lihtne on unustada vee joomine, kui kohviautomaat on seal samas. Kohv aga viib kehast vedeliku välja, tulemuseks on tuikav peavalu. Muretse endale kena veepudel ja hoia seda täidetuna kogu aeg oma laua peal. Tuleta endale meelde, et sa pead piisavalt vedelikku tarbima.

Liiguta ennast iga 30-60 minuti tagant

Kui sul on istuv töö, siis igasuguste seljahädade ja muude probleemide vältimiseks, mis üks hetk nagunii hakkavad endast märku andma, liiguta ennast. Kõnni kasvõi natuke mööda kontorit edasi-tagasi ja vaata kaugusesse.

Venita

Samal ajal kui sa kõnnid ja lülitad ennast hetkeks töömõtetest välja, oleks hea teha ka mõned venitusharjutused. Miks mitte alustada oma päeva hommikuvõimlemisega, või teha seda õhtul enne magamaminekut. Sobib nii hommiku- kui õhtuinimestele.

Söö vajadusel vitamiine ja toidulisandeid

Kui sa sisendad endale, et sul pole aega tervislikult süüa ja sa oled harjunud toitu kiiresti kuskilt kaasa haarama, hakkab ühel hetkel sinu tervis selletõttu kannatama. Lase teha põhjalik vereanalüüs ja saa teada, ega sul pole juhuslikult mõne vitamiini puudust.

Seotud lood:

Kõnni piisavalt palju

Kui niisama jalutamine ei ole piisavalt motiveeriv, muretse endale telefonirakendus, mis näitab, kui palju sa samme teed. Paljusid inimesi motiveerib mõne kindla sammu arvu saavutamine iga päev. Äkki see sobib ka sulle. Loomulikult kasuta lifti asemel treppe ja proovi alati valida auto või ühistranspordi asemel kiirkõnd.

Muuda magamine enda jaoks prioriteediks

Noored inimesed saavad hakkama nii, et magavad vähe ja rahmeldavad terve päev. Kuid see hakkab varem või hiljem tervisele mõjuma. Hea oleks paika panna enda jaoks kindel rutiin, mida enam-vähem iga päev jälgida.

Alusta oma päeva tervisliku smuutiga

Kui hommikusöök ei ole sinu rida, kuluta iga hommik paar ekstra minutit, et teha endale kasvõi töö juurde kaasa lihtne ja tervislik smuuti, mis lausa pakatab vitamiinidest. Paljude inimeste meelest on see parim harjumus, mille nad on endale sisse juurutanud.

Ole tänulik

Ole iga päev tänulik kõikide heade asjade eest, mis on juhtunud ja mida sa oled saavutanud. Viska negatiivsus oma elust välja ja kiida ennast nende asjade eest, millega sa oled hakkama saanud. Iseennast peab armastama.

Allikas: Becauseimaddicted