Oled keskmisest emotsionaalsem inimene, kes kipub kergesti nutma? Nende nõksudega saad uuesti oma tunnete üle kontrolli haarata

 (1)
Oled keskmisest emotsionaalsem inimene, kes kipub kergesti nutma? Nende nõksudega saad uuesti oma tunnete üle kontrolli haarata
Foto: Hanna Postova/Unsplash

Mõned inimesed lihtsalt on sellised, et hakkavad kiiresti nutma. Oma emotsioonide väljendamises ei ole ju iseenesest midagi hullu, aga vahel juhtub see olukorras, kus pisarad on lubamatud. Näiteks töövestlusel. Mida siis küll teha?

Emotsionaalsetele inimestele on tuttavad igasugused stsenaariumid, kus pisarad tikkusid silma. See võis olla tingitud kasvõi väikesest ebaõnnestumisest töö juures. See võis juhtuda olukorras, kus sa nägid väikest kassipoega üksinda tänaval. Mõnikord suudavad need inimesed hoida oma pisaraid tagasi kuni koduukseni, kuid vahel saavad emotsioonid neist võitu ja pisarad purskavad välja.

Kui sa oled väsinud olemast nii tundeline ja ei taha, et teised sinu pisaratele viltu vaataksid, siis talita järgmine kord raskes olukorras niiviisi:

* Vaata ülespoole nii kaua, kuni pisarad tagasi valguvad.

* Pilguta ägedalt silmi. See ei toimi siis, kui silmad on juba täiesti pisarais.

* Patsuta oma laupa ja keskendu sellele. Osad inimesed väidavad, et selline tegutsemisviis toimib väga hästi.

* Näpista ennast, aga mitte liiga kõvasti. See peaks olema kutse reaalsusesse tagasi. Öeldakse, et see on üks kõige paremini toimivatest meetoditest.

* Kujuta pisarat kiskuvat emotsiooni ette suure pallina, mille sa kokku rullid ja õigel hetkel oma peast välja lennutad. Visualiseerimine on hea abimees.

* Hinga sügavalt sisse ja välja, kuni tunned, et oled uuesti saavutanud kontrolli oma tunnete üle.

Seotud lood:

* Ole enda vastu leebe. Emotsioonidega tegelemine võtab aega ja ei pruugi alati kohe hästi õnnestuda. Sellest ei ole aga midagi, peaasi, et sa üritad edasi ja ei anna alla, ükskõik kui raske sul ka ei oleks.

Allikas: Refinery29