Rhode, mis viitab Hailey keskmisele nimele, oli saanud olla turul enne hagi esitamist vaid paar päeva. Selle ajaga oli läbi müüdud kogu tema nahahooldussari.

Bieberi kaebasid kohtusse Rhode'i rõivabrändi kaasasutajad Purna Khatu ja Phoebe Vickers, kes lõid kaubamärgi 2014. aastal ja mida müüakse sellistes veebipoodides nagu NET-A-PORTER.

Mõne tunni jooksul pärast hagi esitamist avaldasid Khatu ja Vickers Rhode rõivaste Instagrami kontol ühisavalduse. „Oleme kaks naisettevõtjat, kes kohtusid kolledžis, ehitasid RHODE kaubamärgi ja tegid aastaid rasket tööd meie ettevõtte heaks,“ seisis avalduses.

„Täna olime sunnitud esitama kohtuasja Hailey Bieberi ja tema uue nahahooldussarja vastu. Me ei tahtnud seda hagi esitada, kuid pidime seda enda ettevõtte kaitsmiseks tegema,“ kirjutasid asutajad.

Avalduses käsitletakse ka väiteid, et Bieber taotles rõivamärgi omandamist juba 2018. aastal. „Hailey võis oma nahahooldussarja jaoks valida mis tahes kaubamärgi! Meil on ainult meie loodud kaubamärk „RHODE“. Seetõttu ei müünud me talle oma kaubamärki, kui ta neli aastat tagasi seda küsis, ja miks me palume tal ka nüüd seda muuta.“

Naised rõhuvad veel enda avalduses, et ehkki nad on ülemaailme bränd, siis nad ei saa igal juhul jagu Hailey jälgijaskonnast ja kuulsusest.

Muide, väärib märkimist, et see pole esimene kord, kui Bieber on seotud kaubamärgivaidlusega. 2019. aastal lükati Bieberi taotlus registreerida kaubamärk nimega „Bieber Beauty“ tagasi, kuna see oli liiga sarnane tema abikaasa Justin Bieberi kaubamärgile, mida omab mees alates 2009. aastast.

Allikas: Elle

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemalt
Ükskõikselt
Kurvana
Vihasena