Üha rohkem naisi valib riideid meesteosakonnast ehk oluline aspekt, millele õrnem sugu pöörab varasemast rohkem tähelepanu
(22)
„Viimastel aastatel näeme üha rohkem naisi meesteosakonnast riideid ostmas, ja vastupidi,“ kinnitab moebrände Reserved, Sinsay, Mohito, House ja Cropp haldava LPP Estonia tegevjuht Kaidi Kask Naistelehele.
Tõstku käsi see, kes meist poleks hiilinud ringi riidepoe meesteosakonnas või märganud tugevama soo esindajaid jalutamas seal, kus enam roosat rippumas? „Õrnem sugu pöörab varasemast rohkem tähelepanu mugavusele – meesteosakonnast noolitakse mugavaid ja lohvakaid T-särke ja pusasid, aga ka kampsuneid ning dressipükse. Populaarsed on veel meestesokid, mis on naiste omadest märksa paksemad ja pikema sääreosaga.
Mehed seevastu jahivad naisteosakonnast enim kitsaid ehk skinny-lõikega teksapükse, kaubaks lähevad veidi liibuvamad pusad ja pintsakud, mis istuvad paremini ja näevad viisakad välja.