On teatud jooni, mida inimesed peavad endas arendama, kui nad tahavad saada enda parimateks versioonideks. Kui nimetada võid mõnda on esikolmikus kindlasti- enesekindlus, oma intuitsiooni usaldamine ja riskivalmidus, vahendab portaal YourTango.com.

USA infotehnoloog ja ettevõtja Steve Jobsi sõnul on aga üks sageli tähelepanuta jäetud omadus, mis on tähtsam kui kõik ülejäänud. 1994. aasta intervjuus tõi ta esile harjumuse, mis viis ta eduni Steve Jobsi sõnul on selleks abi küsimine.

„Ma olen tegelikult alati mõelnud, et enamik inimesi ei saa vajalikke kogemusi, sest nad ei küsi kunagi abi,“ ütles Job. „Ma pole kunagi leidnud kedagi, kes ei tahaks mind aidata, kui ma neilt abi palusin,“ jätkas ta ning rääkis loo, kuidas ta helistas insener Bill Hewlettile, kui ta olid vaid 12-aastane, et paluda abi. „Tere, ma olen Steve Jobs, olen 12-aastane,“ meenutas ta kõne ajal öeldut. „Olen keskkooliõpilane ja tahan ehitada sagedusloendurit ning mõtlesin, kas teil on varuosi, mida mul selleks vaja oleks. Ta naeris ja andis mulle ehitamiseks varuosad ning suvel Hewlett-Packardis tööd, töötasin liinil, mis komplekteeris sagedusloendurite mutreid ja polte kokku,“ rääkis ta. „Ma olin taevas.“

Unistajad ainult unistavad, samas kui tegijad paluvad abi

„Enamik inimesi ei võta kunagi telefoni ega helista,“ ütles Jobs. „Enamik inimesi ei küsi kunagi. Ja see eristab mõnikord inimesi, kes teevad asju, inimestest, kes neist lihtsalt unistavad. Sa pead tegutsema,“ lõpetas ta. „Ja sa pead olema valmis ebaõnnestuma . Peate olema valmis kokku kukkuma ja põlema inimestega telefoni teel, ettevõtte asutamisega või millega iganes. Kui kardad läbi kukkuda, ei jõua sa kuigi kaugele.

Jaga
Kommentaarid