Konkursi korraldaja Alcor Distillery OÜ turundusjuhi Erki Muhu hinnangul osutus legendaarse Saaga Vodka uue pakendidisaini ideekonkurss disaineritele kindlasti parajaks pähkliks, sest loovlahendustele seatud piiriks oli vaid logo kasutamine ja kindla mõõduga pudel, mis tähendas, et disainerite loovus võis piiramatult lennata.

Ideekonkursi lõpptulemusena oodati uue Saaga viina pudeli disaini kujundust ja sellega kokkusobiva kinkepakendi loovlahendust.
„Laekunud tööde seast valisime finaali kuus kõige silmapaistvamat kujundust,“ selgitas Muhu, lisades, et enamik töödest olid väga erineva kontseptsiooniga, mistõttu oli valikut suhteliselt keeruline langetada.

Muhu sõnul saavad kolme parima loovlahenduse autorid autasuks rahalise preemia. See, kas mõni konkreetne lahendus ka tootmisesse jõuab, selgub juba koostöös disaineritega. „Kindlasti on võimalik koostöö parimate disaineritega ka edaspidi,“ lisas Muhu.

Finaali jõudnud tööd: (esitatud juhuslikus järjekorras)
Finalist nr 1: Ander Avila
Ideelahendus jõudis finalistide hulka eelkõige tänu oma lihtsusele, milles peitus võlu. Hea värvivalik ja konkreetne disain toimib eelkõige terviklahendusena, mida žürii hindas sobilikuks ka poelettidele.

Finalist nr 2: Lauri Särak
Žürii hindas, et selles lahenduses on põhjalikult arvestatud toote iseloomu ja Eesti viinatootmise ajalugu. Disainer on hästi tabanud põhimõtte, et tulemus ei pea alati olema ultramoodne, vaid lähtuda võib ka ajatust ja klassikalisest suunast.

Finalist nr 3: Helene Vetik
Ekspressionismist inspiratsiooni saanud loovlahendus paneb mõtlema ja tootesse rohkem süvenema. Zürii hindas selle sügavamõttelisust ja silmapaistvust.

Finalist nr 4: Andreas Roosson
Minimalistliku lähenemisega ja väga õhuline disain, kus vasksed toonid loovad heledal tasutal mängulisust. Ideelahendus sai eriti suured plussid kinkepakendi disainlahenduse eest, mis sobib hästi kokku kogu toote kontseptsiooniga.

Finalist nr 5: Liina Puusepp
Sarnaselt Helene Vetiku ideelahendusele ekspressionismist lähtuv disain jäi silma abstraktsuse ja värvilisusega. Kuigi disaini kujund jäi žüriile kohati arusaamatuks, siis haaras see finaali jõudmiseks piisavalt tähelepanu.

Finalist nr 6: Monika Kallus
Futuristliku lahendusega kujundus rõhutab Saaga Vodka logo, jättes vaatajale piisavalt fantaseerimisruumi ülejäänud disainlahenduse mõistmiseks.

Kõikide finaali jõudnud ideekonkursi loovlahendustega on lähemalt võimalik tutvuda juba 25. septembril kell 20.00 Heliose kino ruumides, kus tunnustatakse ka kolme paremat autorit.