Revolutsioon hügieenikaupade äris! Edaspidi hakkame nägema just selliseid hügieenisidemete reklaame
Suurbritannia bränd Bodyform on esimene omalaadsete hulgas, kes kasutas hügieenisidemeid reklaamides hoopis veripunast vedelikku eesmärgiga menstruatsiooni ümbritsevaid tabusid murda, vahendab BBC News.
Bodyformi emafirma Essity poolt läbi viidud uuring leidis, et 74% inimestest eelistab näha reklaamides reaalset pilti, mitte ilustatud versiooni. Nii näitabki Bodyformi hügieenisidemete reklaam #bloodnormal naist duši all, kui tal veri mööda säärt alla veereb või hoopis kuidas mees talle poest sidemeid toob.
See on tegelikult juba järg 2016. aastal tehtud reklaamile, kus naissportlaseid kujutati mudase ja verisena, kui nad sõitsid rattaga, poksisid või jooksid.
Sloganiga “veri ei peaks meid tagasi hoidma” näitas nüüd Bodyform esimest korda ka verist hügieenisidet televisiooni vahendusel. Loomulikult võeti see reklaam suurte kiitustega vastu!